Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. december 2004 - 13:09 Der er 50 kommentarer og
1 løsning

Nyt spørgsmål om PRO

Hej Co'er.

Det var med nogen undren jeg modtog min "morgenpost" i dag.
-----------------------------------------------------------------
Kære victor-1

Dit abonnement på Eksperten Pro vil ophøre Monday den  6. December 2004

Jeg håber du er tilfreds med Eksperten Pro og ønsker at forny dit abonnement.
Du kan forny dit abonnement via www.exp.dk/pro

Venlig hilsen

Eksperten
-----------------------------------------------------------------

Jeg mener absolut, fortsat at ha' gjort mig fortjent til PRO og den er da heller ikke fjernet endnu.

Hvad skal jeg regne med ?
Får jeg forlænget mit PRO (som jeg er så glad for) eller ikke ?

MVH //victor-1          -        Fortsat god dag ;-)
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2004 - 13:11 #1
PRO-funktionen er pt. i udu :-)
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2004 - 13:11 #2
Altså den del med de fantastiske 100...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. december 2004 - 13:15 #3
Hmm - helt i "udu" (sjovt ord) kan den vel ikke være, når jeg modtager en mail om at den er udløbet ?

Skal jeg forstå din kommentar derhen, at jeg bare kan ignorere mailen og at jeg fortsat har og bibeholder mit PRO, når blot jeg sørger for, hver måned at ligge i top 100 ?
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2004 - 13:17 #4
Du skal fortolke det som, at der ikke kan forudsiges noget pt.

Der er oprettet denne tråd:
www.eksperten.dk/spm/567527

og jeg har samtidig kontaktet admin/IDG - dog uden at have fået svar...
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 13:17 #5
Jeg har fået den samme mail ;-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. december 2004 - 13:19 #6
som noget nyt sender mailrobotten reklamer, det har jeg ikke bedt om og jeg synes det er irriterende.
Her er et eksempel
-----------------------------------------

ANNONCE
Få den bedste server-sikkerhed - 128 bit SSL kryptering!

Hent VeriSigns gratis guide, 'Securing Your Web Site for Business' og find ud af alt det du har brug for at vide om kryptering og sikring af dine kunders fortrolige e-handelsløsninger med SSL.

http://www.cw.dk/ad.asp?AdID=3211

Jeg er Pro-medlem
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. december 2004 - 13:27 #7
Takker for kommentarer *S*

Håber de ansvarlige får styr på det og at mit (og andres) PRO ikke smutter.
Synd for dem det allerede er gået ud over :-(

Side-kommentar:
Uanset hvad "freehelp" (den herlige gut) mener om smileys, så fortsætter jeg med at bruge dem *S* ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 13:29 #8
Det er da også kun hyggeligt
\|/
c",)
-|-
/ \
Norbert
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. december 2004 - 13:37 #9
*GG*
Avatar billede freehelp Praktikant
06. december 2004 - 16:55 #10
Jeg vil også have gratis pro!! jeg vil jeg vil jeg vil :D
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 16:56 #11
Så må score nogle point :-)
Avatar billede freehelp Praktikant
06. december 2004 - 16:57 #12
Damn, troede bare jeg kunne tigge mig til det :-D
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 16:59 #13
Du kan ikke score dig til det på artiklerne? Det ville da være fair nok :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
06. december 2004 - 17:02 #14
Hallo I to - tro I det er en kaffeklub ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 17:05 #15
En julegave fra den nye admin i form af gratis pro synes jeg nok ville være på sin plads - det er jo vores skyld, at han HAR et arbejde :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 17:27 #16
JA ja der er da i det mindste nogen der har fået mail om at deres pro ophører - jeg har ikke fået andet end reklamer over det hele :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. december 2004 - 17:28 #17
Jeg fik mail i morges om, at mit pro var stoppet 9.02 - men jeg har det da stadig :-)
Det er nok julegaven :-)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
06. december 2004 - 20:23 #18
nu skylder admin mig 13 måneders pro .. :-/
Avatar billede Kengun Praktikant
07. december 2004 - 09:53 #19
Sker der noget med det her pro-haløj? Jeg er også i den top-100 og har også mistet mit pro :-/

Norbert> Jeg fik også den email om at mit pro var stoppet og som dig så fungerede mit pro. Men IDAG har jeg ik pro længre. Har du? - Så var det ik nogen julegave aligevel ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 10:25 #20
Er jeg den eneste hvor E var nede for en gangsskyld??

Denne kommer der nok lidt om i E-gammelt
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 11:43 #21
Næ- det har du ret i, kengun - mit er også fra i dag ophørt :-( Og jeg har ellers knoklet som en lille hest.
Så blev det alligevel ikke jul hos  Eksperten :-(
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 11:51 #22
Freehelp: Ja, det er sgu mærkeligt, når de har noget der hedder "Sidste nyt fra Eksperten". Man får intet at vide. Det virker ikke særlig seriøst.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. december 2004 - 12:33 #23
Tja - så smuttede PRO også fra mig :(
Det er da alligevel irriterende, når man nu har slidt i det for at bibeholde det. Mener jeg lå paceret omkring nummer 24 - 25 stykker i november måned.

Og som sædvanligt nytter det vel ikke noget at spørge ind til problemet for at få det rettet (rolig CoAdmins) det er IKKE for at hakke på Jer ;-) Men problemet bliver vel løst en gang.

Vil en CoAdmin kommentere, da fænomenet nu åbenbart griber om sig ?
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 12:36 #24
Hvad vil du have vi skal kommentere?

Har tidligere lagt et link til en anden tråd hvor det også diskuteres - for en god ordens skyld kommer det igen:
www.eksperten.dk/spm/567527
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. december 2004 - 12:42 #25
Ok ok - vor herre bevares da.
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 13:47 #26
Victor-1> tja, vi kunne håbe den almægtige admin forklare hvad der sker, men det er som at forvente at julemanden popper og med vores gaver denne jul :D
Avatar billede victor-1 Nybegynder
07. december 2004 - 15:59 #27
freehelp > tjekker du aldrig din post ?
Har tidligere sendt dig en mail på FJERN.DETld69MED.STORT[at]ofirdotdk
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 16:22 #28
Den bruger jeg ikke mere :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2004 - 20:16 #29
Det er bare underligt at vores topscorer:
1 arne_v
2 eagleeye
3 bufferzone
4 jakoba
5 roenving
6 keysersoze
7 terry
8 retaxes
9 arlet
10 tonnybrandt

De er ALLE stadig pro...
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 20:20 #30
Kommentar: victor-1
07/12-2004 15:59:37 siger jo jeg ikke bruger den mail mere :)

Areox@dam.mail.dk

Stigers> De har nok en forhold til han der trykker på pro knappen *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2004 - 20:23 #31
*G*
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 20:28 #32
Beklager. Indlæget til stigers skulle være smidt et andet sted :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. december 2004 - 11:29 #33
CoAdmins >>
Er der nyt om problemet ?
Kan det hvis svaret er nej, betale sig at spørge igen senere eller vil der på anden måde blive gjort opmærksom på en løsning ?
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 21:47 #34
Så vidt jeg ved er problemet løst...
Avatar billede norbert Nybegynder
12. december 2004 - 21:51 #35
Jeg har da stadig ikke fået min gevinst i form af PRO, så det kan da ikke være løst :-)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. december 2004 - 22:05 #36
har heller ikk fået min .. :-/
Avatar billede exp Juniormester
12. december 2004 - 22:18 #37
Så kontakt IDG via Supporten - jeg har ihverfald fået min :-)

www.exp.dk/support/
Avatar billede Kengun Praktikant
12. december 2004 - 22:24 #38
ville det ikke være mere korrekt hvis IDG gav pro tilbage til dem der skal have det, istedet for at alle og en hver skal rende rundt at lave emails og smide til IDG?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2004 - 22:35 #39
Fik også min efter at have kontaktet IDG ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
12. december 2004 - 22:35 #40
Det bliver da íhvertfald en masse mails, de så vil modtage. De har vist ikke ret meget tjek på det derinde :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2004 - 22:38 #41
Tjah...
Hvis de får nok mails om manglende pro, går det måske op for dem at det faktisk er et stort problem... ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
12. december 2004 - 22:45 #42
Jamen, så nu har jeg sendt et mere, jeg sendte også i onsdags, men der skete der intet.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. december 2004 - 22:45 #43
Tak for link exp.
Har nu sendt en kommentar afsted og håber at få PRO tilbage *S*

Hvor lang tid gik der, inden du fik dit PRO tilbage John ?
Avatar billede norbert Nybegynder
12. december 2004 - 22:46 #44
Og de lover ellers svar efter to dage :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. december 2004 - 23:08 #45
victor> 1 dag :)
Avatar billede norbert Nybegynder
13. december 2004 - 09:37 #46
Hurra - så fik jeg min pro :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 10:13 #47
Tja nogle er heldigere end andre, skrev for 4 dage siden har ikke fået andet end standard mailen tilbage :-(
Avatar billede norbert Nybegynder
13. december 2004 - 10:16 #48
Jeg skrev første gang i onsdags - det kan være det er den mail, der er besvaret - så jeg måske kunne have sparet den mail, jeg sendte i går :-) Men det bliver nok aldrig opklaret.
Men ellers må du sende en til - og en til - og en til - osv. :-)
Så ka' de lære det :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. december 2004 - 11:46 #49
Jamen det gør jeg :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
13. december 2004 - 15:05 #50
Yes - jeg er PRO igen ;-)
(har dog ikke fået noget for de dage hvor jeg har måttet undvære det, men det vigtigste er også at jeg har fået det tilbage)
Avatar billede henninghabor Nybegynder
31. januar 2007 - 08:44 #51
Jeg vidste ikke engang at jeg havde pro, da jeg i dag modtog en mail om at det snart udløb. Det ka' da ikke passe at jeg har tjent så mange points, at jeg har fortjent et pro medlemskab??? *G*