Avatar billede pepperfar Nybegynder
06. december 2004 - 12:00 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sin egen FTP

Hvordan opretter man sig egen FTP adgang direkte på en begrænset plads på sin harddisk???
Avatar billede kalp Novice
06. december 2004 - 12:06 #1
du kan sætte en grænse i dit ftp server program på hvor meget der må uploades og downloades... http://www.downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3211&sp=Titan
kig evt på denne.. der er dog mange andre bedre ftp programmer
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 12:09 #2
Du skal have en FTP server kørende. En god én er BulletProff FTP server som kan downloades her:
http://www.bpftpserver.com/download.php

BulletProff har også udarbejdet en lille tutorial, så alt skulle være let at komme igang med. Den ligger i deres manual:
http://www.bpftpserver.com/help/bpftpserver.com/manual_en/

Det er egentlig ikke så svært at sætte op, man skal barel lige lære hvor de forskellige funktioner ligger i programmet..

Mvh.
Avatar billede pepperfar Nybegynder
06. december 2004 - 14:35 #3
Jeg har cute ftp er der nogen manualer til den eller nogen som kan fortælle hvad man skal gøre?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 14:46 #4
Nej, jeg har aldrig rigtig arbejdet med den. Men prøv da BulletProff som jeg anbefalede..
Avatar billede jb2003 Nybegynder
06. december 2004 - 15:40 #5
Hvis du kører XP, er det lige til at gå til. Følg denne guide:
http://www.digitalempire.dk/os/ftp.shtml
Avatar billede kalp Novice
06. december 2004 - 19:07 #6
hmm... er cuteftp ikke kun en ftp download managor?!!
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:31 #7
husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:43 #9
majsmarken>> Det godt du gider tjekke efter:) Jeg prøver at gennemgå så meget som muligt i dag ellers hehe:)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. januar 2005 - 23:46 #10
Nytårs ønske = oprydning ?
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:48 #11
hehe jeg har da i hvertfald lidt over 340åbne som jeg godt kunne tænke mig blev lukket snart.