Avatar billede nk905 Nybegynder
04. december 2004 - 11:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar

Hej, allesammen!

Nogen der kan hjælpe en stærkt tøvende dreng med at få valgt den rigtige bærbare...Jeg har 2 kandidater:

1)Packard Bell Easynote R8745 - 12.999 kr
- Inten Pentium M processor 735(2MB L2 Cache, 1,70 GHz, 400 MHz FSB) med Centrino teknologi
- Intel PRO/Wireless 2100 network connection
- 1024 MB RAM
-128 MB ATI R9700 Radeon grafikkort
- 80 GB harddisk
- DVD brænder
-16:9 wide screen skærm med Diamondview

2) HP bærbar PC -9.999 kr
- Intel Celeron 1.5 GHz med centrino teknologi
-512 MB RAM
-60 GB harddisk
-DVD brænder
-15"TFT skærm
-Trådløst netværk
-Wlan
56 K modem
-2xUSB porte

Der kommer til at være en forskel på ca.3000 kr, (måske kun 2.600 kr)...Den første er jo helt klart bedre, men synes I at det er pengene værd sammenlignet med den anden? Help!

Mvh

NK
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 11:59 #1
Hvorfor oprette i den her katagori så??

Kommer klart an på hvad den skal bruges til
Avatar billede nk905 Nybegynder
04. december 2004 - 12:02 #2
Jeg er studerende...Så det er mest til studie, hvor der ikke kræves så avancerede programmer...

NK
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 12:06 #3
Dvs sige den kun skal bruges til lektier/surf og office m.m?
Avatar billede nk905 Nybegynder
04. december 2004 - 12:07 #4
Ja, men film kunne jeg også tænke mig at kunne se, hvis jeg nu fik lyst...og musik...men spiller ikke rigtig spil...
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 12:13 #5
Er den ikke til spil af svær grad, hvad angår grafiske spil, ville jeg tage en billigere til f.eks 10.000, som stadig er en super god maskine

du kan læse disse jeg har lavet:

http://www.eksperten.dk/artikler/508

http://www.eksperten.dk/artikler/507

Jeg ville kigge på disse maskiner:

http://www.pc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=602

http://www.pc-direct.dk/Configurator.aspx?ID=456
Avatar billede freehelp Praktikant
04. december 2004 - 12:58 #6
Smuttede du?
Avatar billede freehelp Praktikant
08. december 2004 - 13:37 #7
Kunne det tænkes du gad bruge samme tid som du bruge på at oprette, på at give feedback her evt!?
Avatar billede nk905 Nybegynder
12. december 2004 - 14:50 #8
Jeg endte med at købe den dyre alligevel, men ellers tak for hjælpen...Synes sgu det var pengene værd...Kan ikke udelukke at jeg senere får lyst til at spille lidt og se film håber jeg da komme til...
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 14:53 #9
Så kan du jo ligeså godt lukke her igen ikke
Avatar billede nk905 Nybegynder
12. december 2004 - 15:02 #10
Hvor gør man det?
Avatar billede freehelp Praktikant
12. december 2004 - 15:05 #11
Når du enten får nyt TV, PC elller andre ting, sætter du dig så ikke ind i tingene inden du tager dem i brug? :-)

Dette gælder også på eksperten jo. Altid godt at sætte sig ind i regler m.m. Dette gør at du en anden gang vil få meget nemmere ved at få support herinde :-)

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

I DETTE tilfælde smider du bare et indlæg selv som et svar. Derefter markere du dette i boksen til venstre med dit navn. Så trykker du acceptere.

Læs mit link!

God jul
Avatar billede nk905 Nybegynder
12. december 2004 - 19:13 #12
Let's give it a try
Avatar billede freehelp Praktikant
13. december 2004 - 08:34 #13
Cool og god jul