Avatar billede keffy Nybegynder
04. december 2004 - 03:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan min PC (sort skærm) fixes efter mislykket forsøg?

Først bliver noget virus identificeret af mit antivirusprogram (E-trust), men ved scanning kunne den ikke findes,
...så system-gendanner jeg den til to før før (hvilke jeg finder ud af, at det skulle aldrig have gjort - skulle have deaktiveret den)...
Dette medførte Sort Skærm også i fejlsikret tilstand.
Kan det reddes?
Kan jeg redde nogle af mine filer?
Avatar billede bredker Nybegynder
04. december 2004 - 08:16 #1
Avatar billede peet-49 Novice
04. december 2004 - 08:49 #2
Som bredker er inde på-kør en repair og kør derefter en OnLine virusscan.
Avatar billede keffy Nybegynder
04. december 2004 - 16:35 #3
Skriver fra kærestens PC, da min er ubrugligt, da den viser først Windows XP-professional logo,et, derefter viser den sort skærm. Har downloaded xpsp1_da_x86.dk og vil brænde den på en CD. Har ellers windows XP installation disk derhjemme, og vil også printe den ovennævnte hjemmeside ud, så glæder jeg mig til at se hvad der sker.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. december 2004 - 19:38 #4
keffy> Det er ikke personligt.. men..
Jeg kan seriøst ikke se, hvordan du kunne overse den orange boks ved oprettelsen af dette spm, hvor der står:

"Anmeld fejl i Eksperten systemet her"

Hvis du går ind på http://www.eksperten.dk/ vil du kunne se kategorien "Windows XP" under "Styresystemer".

Linket til "Windows XP": http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/

Ellers kan du vælge den kategori, der bedst passer til dit styresystem.

-- Vær opmærksom på de orange bokse, idet de fortæller dig noget vigtigt --

Flyt spm'et til en mere passende kategori:
1) lægge et svar
2) markere dit navn  <-- MEGET VIGTIGT!!
3) klikke på Accepter-knappen

Husk at check om dit svar er accepteret, inden du går videre.

- Hvis alt er i orden, opretter du samme spm, bare i den rette kategori.
- Læg et link i dette spm, der peger på det nye spm, så folk kan finde det.
Avatar billede keffy Nybegynder
05. december 2004 - 00:29 #5
Okay, tak thesurfer, det kan jeg godt se. Jeg flytter spm over til Linket til "Windows XP": http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/
tak for hjælpen.