Avatar billede maniax Nybegynder
03. december 2004 - 14:39 Der er 8 kommentarer

Hjælp til iFrame problem og vurdering værdsættes

Jeg er ved at lave et site til en World of Warcraft guild
http://www.wow.maniax.dk

Jeg har bare det problem at jeg får hvid baggrund i min iFrame når man bruge internet explorer men siden ser ud som den skal hvis man bruger Firefox, nogen der ka hjælpe mig med at fikse det lille problem?

jeg vil gætte på at det har noget med bgcolor at gøre, da der er sat et billede som bg i iFramen, og det er også det der skal være der, men det fatter IE åbenbart ikke :(

ellers ville en vurdering af sitet være dejlig, selv om der ikke er noget på det endnu!
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. december 2004 - 15:03 #1
så vidt jeg kan se er der ingen bg

<iframe src="news.php" frameborder="0" name="view" height="552" width="872" align="left"></iframe>

Hvis det er her du tænker på det:
<body bgcolor="transparent" text="#9EB5FF" link="#FFFFFF" vlink="#33CCFF">

Så er det fordi at man vist nok i ie for at kunne det, skal sætte noget ind med allow tranpernency ind i iframen, kan ikk huske hvordan!
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 15:19 #2
Synes at kunne komme frem til at det er

<iframe allowtransparency="true"></iframe>

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/workshop/author/dhtml/reference/properties/allowtransparency.asp
Avatar billede maniax Nybegynder
03. december 2004 - 15:26 #3
mange tak for hjælpen det var lige hvad jeg ledte efter
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 16:12 #4
Hvad så med at lukke spm ? :)

Er det bare mig eller er folk blevet ekstremt dårlige til at lukke spm efter sig når de har fået svar på deres problemer ... ?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
03. december 2004 - 18:46 #5
Nej bestemt ikke, jeg har præcis samme mening. Folk lukker dem aldrig :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 23:45 #6
...
Avatar billede amews_aj Nybegynder
17. april 2005 - 18:00 #7
hmm.. Lukketid?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
26. marts 2006 - 13:39 #8
lukketid?