Avatar billede Slettet bruger
03. december 2004 - 09:30 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Eksperten pro.. igen?

Hvorfor er jeg ikke promedlem mere?
jeg var da blandt de 100 i november:
http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml?sort=&order=DESC&start=40&catid=0&date_year=2004&date_month=11&date_day=0

- GartZen
Avatar billede htmlkongen Novice
03. december 2004 - 09:34 #1
Jeg er heller ikke pro - og jeg var også iblandt dem. Det kommer nok op senere :S
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2004 - 09:36 #2
Ok.. Det er bare træls at få alle de reklamer i mails og popup frem igen.. Men det går jo nok.. :-)
Avatar billede exp Juniormester
03. december 2004 - 09:38 #3
Jeg har skrevet en mail den ansvarlige for ekspertens drift.

exp/coadmin
Avatar billede bufferzone Praktikant
03. december 2004 - 09:49 #4
Der er tilsyneladende et problem med ekspertens system, hvis I kikker på f.eks. top listen er der lidt kluder i forhold antal dage vi har været med og den slags, prøv at sammenligne antallet at opsparede point - 300 divideret med 5 og antal dage
Avatar billede hcma Novice
03. december 2004 - 10:44 #5
også kludder hos mig - havde optjent nok point til at bibeholde mit "pro", men de sidste ca. 300 point er slet ikke talt med  :o(  så jeg må leve med reklamerne
Avatar billede exp Juniormester
03. december 2004 - 10:49 #6
Jacob bliver kontaktet af IDG m.h.p. udredning - hav tålmodighed :-)

exp/coadmin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. december 2004 - 12:07 #7
hehe. Jeg var strakt inde på toplisten da jeg ingen tekst så i mails. Kunne simpelthen ikke fatte at jeg ikke havde nok til lidt pro, som er hver måneds mål ;-)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2004 - 13:05 #8
Det første jeg tænke var også hvordan det kunnelade sig gøre at oprette et tomt spørgsmål ;o)
Avatar billede bredker Nybegynder
03. december 2004 - 22:36 #9
exp>>ja , tålmodighed , det kræves der , når det har med jacob at gøre , en god en enda
Avatar billede exp Juniormester
04. december 2004 - 19:40 #10
Jacob er kun tilknyttet IDG som konsulent nu - der er kommet nye ansigter i toppen. Således er Jesper Haun heller ikke længere øverste mand i ekspertens hieraki.

De nye "kode-kyndige" er på nuværende tidspunkt ved at sætte sig ind i koden, samt dennes dokumentation (som nogle af jer ved, har været Jacobs 1. prioritet op til hans afgang som ansvarlig for systemet).
Det skal dog lige siges, at disse ikke er ansat 100% på eksperten, da de også er ansvarlige for driften af bl.a. pcworld.dk

Fra ledelsen lyder det, at man ikke regner med at have det endelige overblik før i starten af det nye år, hvorefter en optimering kan iværksættes.
Dog er det nye coadminsystem ved at blive indkørt i eksperten, hvornår dette er afsluttet vides ikke.

exp/coadmin
Avatar billede fromsej Praktikant
06. december 2004 - 16:13 #11
Det vil sige at det er bare ærgerligt?
Godt man ikke lægger så mange kræfter her mere!
Ja, jeg er også blevet "snydt".
Avatar billede exp Juniormester
06. december 2004 - 16:31 #12
Der er ihvertfald ikke nyt i sagen... :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 17:20 #13
Gad vide hvorfor man stadig har punktet E-nyt under info :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
07. december 2004 - 12:39 #14
arbejdes det i det hele med at rætte op fejlen?
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 12:42 #15
Svært at sige - der er ikke nogen der har hørt fra IDG siden fredag...
Avatar billede Kengun Praktikant
07. december 2004 - 12:44 #16
IDG i et nøddeskal...
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 12:47 #17
Ej det var da utroligt! Hvad med dem som har betalt for promedlemskab? Er deres medlemskab også slettet?
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 12:48 #18
Det skal jeg så ikke kunne sige - det må en betalende bruger vist lige svare på :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 12:52 #19
Det er jo egentlig fantastisk, at co-admins, som jo på en eller anden måde er admins forlængede arm til os brugere, intet får at vide, når der sker sådanne fejl. Gad vide om de er ved at nedlægge E. Interessen for E og co-admins fra admins side ligger ihvertfald et meget lille sted.
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 13:09 #20
Så vidt jeg er informeret, står Eksperten ikke foran en nedlukning. Der er kommet ny redaktion og nye programmører til, samt der er kommet en "klumme" i bladet "PC World", hvor udvalgte problemstillinger vil blive behandlet.

:-)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 13:16 #21
"..en "klumme" i bladet "PC World", hvor udvalgte problemstillinger vil blive behandlet."

^ Jeg forstår ikke overstående :s ^
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 13:36 #22
Nogle af spørgsmålene (med svar) figurerer i bladet - som en slags brevkasse.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 13:38 #23
Altså der er reklame for eksperten i PC World?
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 13:39 #24
OK - Men denne tråd kommer nok ikke med i bladet :-) Der mangler jo svar :-) - altså fra admin.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 13:44 #25
Jo det er da en typisk E-tråd? ;o)
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 13:56 #26
- Eksperten og PC World er begge ejet af IDG.
- IDG har besluttet at PC World og Eksperten skal kobles tættere sammen.
- Således er PC Worlds chefredaktør øverste ansvarlige for Eksperten.
- PC Worlds programmører er nu også Ekspertens programmører.
- Jacob/admin er tilknyttet som ekstern konsulent.
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 13:58 #27
Ok. Så det vil sige at tingene kommer på plads igen <hvornår?>
Vil der med den nye administration blive hørt på brugernes meninger og forslag?

To spørgsmål som ikke er lette at svare på, men jeg forventer egentlig heller ikke noget svar :)
Avatar billede exp Juniormester
07. december 2004 - 14:18 #28
1: Pas
2: Pas
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 14:21 #29
;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 16:30 #30
Det er godt nok ærgerligt, at det ikke er karmaen, der er gået ned :-) Så havde folk klappet i deres små hænder af glæde :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 16:32 #31
norbert -> DET der skulle du ikke have gjort.. Nu kommer der et ROW af karma diskutioner igen :s
;o)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 16:36 #32
Næh - det er da smart. Så har PC-World da noget at skrive om :-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. december 2004 - 16:37 #33
altså jeg vil gerne sige omkring karma at....

Nå ikke ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 16:40 #34
SÆRNUMMER 48 SIDER: ALT OM EKSPERTENS KARMASYSTEM! LÆS DET FØR DIN NABO - ellers får du dårlig karma :-) (Fortsættes næste numre)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. december 2004 - 16:42 #35
damn special editon af e-nyt. Det MÅ jeg bare eje - det udkommer så sjældent ;-)
Avatar billede norbert Nybegynder
07. december 2004 - 16:44 #36
Ja- det er jo nok der, man skal læse E-nyt i fremtiden, her kommer der jo ikke noget :-)