Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 19:37 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal jeg gøre?

Har været ude for flere gange når jeg sidder på MSN at computeren skriver af sig selv.. Hvad sker der? En der har hacket's sig ind og hvordan fjerner jeg ham/hende?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 19:43 #1
Du kan prøve at skifte dit password på msn og se om det hjælper.
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:44 #2
tjaa, så er den her igen.

Det er et plugin som er udgivet til msn som bygger over et sikkerhedshul
og derfor kan folk som har det skrive "som dig"

Du kan ikke gøre andet end at vente på at MSN retter fejlen, og at få dine venner til at holde op med at bruge det :P
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:46 #3
se også en som har samme problem her:

http://www.eksperten.dk/spm/567027
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 19:47 #4
Ok.. så han kan ikke se andet på min PC end MSN? Syns kun det er til nogen han skriver.. Er det ikke ulovligt at gøre sådan noget?
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:50 #5
Det er kun MSN han kan få til at se ud som om du skriver.
Om det er ulovligt er vel svært at sige, da det typisk kun er for sjov.
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:51 #6
Bare skriv "owned" eller noget, når han først opdager at du kender pluginet så er spøgen jo ikke sjov mere.

eller Block Ham.
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 19:51 #7
Hvordan gør han det? Og hvem gør det?
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 19:53 #8
Er det den man snakker med der gør det?
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:55 #9
ja, det er den du snakker med som skriver , som om det var dig :P
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 19:56 #10
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 20:02 #11
Hvorfor skulle det hjælpe at lave min kode om?
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 20:03 #12
Hvad er det man kan downloade på http://www.messengerdiscovery.com?!
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 20:04 #13
200 stærke til dig morteeart
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 20:05 #14
1. Det vil ikke hjælpe at ændre din kode
2. Du kan ikke gøre end skid, før Microsoft laver en rettelse til Messenger
3. På www.messengerdiscovery.com kan du netop downloade det program så du kan skrive som en anden bruger.
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 20:05 #15
Husk at markere brugernavnet før du klikker accepter.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. december 2004 - 20:11 #16
Avatar billede morteeart Nybegynder
02. december 2004 - 20:26 #17
artfreak, så ender du vel med at blocke for portene til msn :P
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 20:28 #18
Hvordan bruger jeg det der program.. :D Har fået blod på tanden..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. december 2004 - 20:59 #19
det skal ikke installers, det køre bare.
Du kan vælge hvilke porte du vil overvåget, slå ipér fra, hvis du ikke vil ha´de komer ind.. osv.osv..O)
og det er gratis.
Prøv det. Det kan være du kan finde en ip, og derefter prøve at spore den..??
Avatar billede hunterkiller Nybegynder
02. december 2004 - 21:01 #20
hvis du har det installeret og det kører kan du så bruge !imitate <tekst> - så ser det ud somom modparten skriver - men du kan også bruge commands som fx !error og !fakeapp

prøv dig frem, alle commands står på siden
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 21:02 #21
Ok har fundet ud af nu.. alle tak for hjælp..
Avatar billede htmlkongen Novice
02. december 2004 - 21:03 #22
Avatar billede crasser Nybegynder
02. december 2004 - 21:04 #23
tak..