Avatar billede blackscorpion Nybegynder
02. december 2004 - 14:56 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Menu inspiration.

Hej Eksperter.

Har siddet i 3 timer med dette layout, og er gået ret kold på menu'en.

Syntes ikke rigtigt jeg kan få den til at passe ind.

Nogle ideer/forslag, evt. også til ændringer?

layoutet kan findes her: http://new.alabit.dk/
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 15:00 #1
Jeg ville vælge en dropdown menu af en art, den kan jo holde det andet med halv gennemsigtige knapper, du kan se en dropdown lign ting på device.dk og dem kan man godt lave transparente.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
02. december 2004 - 15:03 #2
okey syntes bare den dropdown menu er alt for grafisk, tænkte lidt mere på muligvis at finde noget på dynamicdrive.com men er langt fra sikker.

hvad syntes du ellers om selve layoutet?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 15:15 #3
Jeg synes det er et fedt design, meget enkelt og overskueligt.

Der mangler selvfølgelig noget "rigtig" indhold for at man kan vurderer den helt. Men godt arbejde indtil nu.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 15:16 #4
Hvilken menu på dynamicdrive.com tænker du på??

Den menu jeg har foreslået kan sagtens kører uden grafik, men bare med tekst og baggrundsfarve, helt som man vil.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
02. december 2004 - 19:52 #5
har set nogle forskellige dropdown menu'er på dynamicdrive for noget tid siden, og har brugt en enkel af dem til et tidligere projekt.

Så tænker ikke på en bestemt.

Har du evt. et sted hvor man kan hente koden til den menu på device.dk og evt. lidt hjælp til at sætte den op?
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 20:56 #6
Den er lavet med et program der hedder Visual QuickMenu Pro fra http://www.opencube.com/
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
03. december 2004 - 15:21 #7
tager lige et kig på det, indtil videre ser det okey ud, så du får pointsne. ;)