Avatar billede Chewie Novice
02. december 2004 - 13:13 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til billede af mand med målebånd

Hej designere

Er der en venlig sjæl derude der vil hjælpe mig med at lave et simpel billede der sympolisere et målebånd omkring livet på en mand ?

noget ala dette http://www.smartguy.dk/images/size/size_talje.gif

hilsen
Søren
Avatar billede mjl Nybegynder
02. december 2004 - 17:51 #2
Avatar billede mjl Nybegynder
02. december 2004 - 19:43 #3
:o)
Avatar billede weblex Nybegynder
02. december 2004 - 20:39 #4
Avatar billede mjl Nybegynder
03. december 2004 - 15:57 #5
...og så blev der ro!
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2004 - 16:39 #6
Hej

jeg sætter stor pris på det arbejde du sikkert har lagt i at finde de billeder, men jeg er ret sikkert på at ikke et af dem er uden copyrigth - hvilket jo kan blive et problem
Avatar billede mjl Nybegynder
03. december 2004 - 16:40 #7
Tja...
Avatar billede wickedd Juniormester
03. december 2004 - 16:44 #8
Der behøves sådan set ikke at blive skrevet noget på deres hjemmeside der hvor de er blevet fundet. Alt på internettet har automatisk copyright, ligemeget om det er tekst, billeder eller scripts, og vil man bruge noget, skal man spørge om tilladelse til det først. De fleste er dog ligeglade mens andre bliver skøre i bøtten hvis de ser noget af deres arbejde blive smidt op på en anden side som de aldrig har hørt om.
Avatar billede Chewie Novice
03. december 2004 - 16:48 #9
jeg vil iløbet af weekenden se om jeg kan modificere et af billederne så meget at de ikke er til at kende :) så kan det måske bruges aligevel
Avatar billede mjl Nybegynder
03. december 2004 - 18:41 #10
...ja sådan gør vi andre også he he :o)
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 13:07 #11
Avatar billede mjl Nybegynder
04. december 2004 - 18:35 #12
Den sagde han ikke noget til... ;o)
Avatar billede weblex Nybegynder
04. december 2004 - 18:40 #13
:o)
Avatar billede Chewie Novice
21. december 2004 - 08:56 #14
Sorry ... havede lige glemt dette spg.

Jeg har fundet det billede jeg kan bruge og jeg takker mange gange for hjælpen

God jul