Avatar billede izemate Nybegynder
01. december 2004 - 16:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Browser test

Hejsa.

Vil gerne have testet nederstående side i forskellige browsere og OSer. Hvis der er fejl kunne det være lækkert med et screenshot som i enten kan sende til gfx [at] filmnet dk eller selv uploade det.

Siden er carinadue.dk

kommentar om siden er self. velkommende

<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
01. december 2004 - 16:26 #1
det skal være den danske.
altså http://carinadue.dk/dk/default.php
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. december 2004 - 16:38 #2
god teknisk, normalt hader jeg flash, men dette er stille (og hurtigt) nok til at være godt.

Det store billede med ildfluerne bliver dog noget træls efterhånden.

forsidebilledet antyder "Girl next Door" side (amatørporno), det finder man så efterhånden ud af at det ikke er, men Øhh, hvad er det egentlig ?
eller måske mere korrekt Hvorfor skal der være en side om den pige? (Reality celeb, Idol, ?)

men teknisk helt fin, kikker med Netacape 7 op Win98 og fandt intet der kiksede.

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
01. december 2004 - 16:42 #3
men kik også lidt på det tekstuelle. fx påstår du et sted at hendes klaver er ældre end hun er. Det er nok næppe det du mener :-))
Avatar billede syvon Nybegynder
01. december 2004 - 17:21 #4
din scroller virker ikke i firefox 1.0
Avatar billede izemate Nybegynder
01. december 2004 - 18:26 #5
syvon > scrollen virker da fint på min firefox 1.0 og også den ældre firefox ?

jakoba > siden er til en privat person som en slags portfolio hvor man kan se hendes billeder læse hvad hun har været med i af film / reklame osv.. altså en side om sig selv :-)
Avatar billede izemate Nybegynder
02. december 2004 - 14:58 #6
vil meget gerne have flere til at teste.. gerne med et andet OS..
Avatar billede frankeweb Nybegynder
10. december 2004 - 12:16 #7
Den virker også fint i Opera 7.54