Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
30. november 2004 - 13:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Word til Lotus Notes

Hej -

Er der nogen der ved hvordan man kan gemme i Lotus Notes fra Word, eller eventuelt et andet program end Lotus Notes.

Jeg kender ikke rigtig noget til Lotus overhovedet og skal kunne lave en 'rapport' i Lotus, som skal sendes til andre afdelinger.
Jeg har overhovedet ikke mulighed for at bruge andre programmer da det er bestemt oppe fra.

//Rütger
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
30. november 2004 - 13:18 #1
Medmindre det er andre programmer som kan gemme i Lotus-format, så kan jeg ikke bruge andre programmer
Avatar billede sharkman Nybegynder
30. november 2004 - 18:57 #2
Du kan prøve at importere dit Word-dokument i Lotus Notes. Måske skal du først gemme Word-dokumentet som *.rtf i stedet for *.doc. Fremgangsmåden kan variere lidt fra version til version.
Prøv evt. at trykke Hjælp i Word og skriv Lotus Notes - så kommer der garanteret nogle muligheder frem..
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
03. december 2004 - 13:36 #3
Jeg har slet ikke mulighed for at prøve Lotus af selv da det er i spanien de skal bruge data og der skulle det gerne være sikkert at det virker.

De må ganske enkelt købe en licens til mig så jeg kan få Lotus, det er nok det nemmeste.

Lukker spørgsmålet