Avatar billede rudestrand Nybegynder
30. november 2004 - 12:54 Der er 2 kommentarer

installering af Flash video kit?

Er der nogen der har prøvet at installere Flash video kit til DW - jeg har registreret  og fået tilsendt et link af Macromedia hvor jeg kunne hente kittet, som er en fil der hedder "index.cfm", men jeg kan ikke installere den.
Er der nogen der ved hvordan det gøres?
Avatar billede hehlers Nybegynder
30. november 2004 - 13:23 #1
Du skal vel bruge din serial key til at installere??  Jeg har installeret den og den ligger derefter under -insert-media-flash video i din DW.

Jeg kan umidbart ikke huske, hvordan den blev installeret, men mindes ikke jeg havde problemer med det.
Avatar billede rudestrand Nybegynder
30. november 2004 - 14:50 #2
Jeg kommer aldrig så langt som til at installere et serial!
Kan du slet ikke huske hvordan du gjorde?