Avatar billede fromsej Praktikant
28. november 2004 - 20:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Injurier i artikel, skal vi finde os i det?

http://www.eksperten.dk/artikler/527

Hvor går grænsen for hvad vi skal finde os i, en direkte løgn lagt som en artikel på E!, og oven i købet med den frækhed at "geniet" tager 5 point for den.
Spar jeres point teksten kommer her:
Forfatter: klb0010 Pris: 5 point Karakter:  søndag, 28. november 2004, kl. 19:21

der er nogen der siger at man skal gå ind på www.spywarefri.dk eller sådan noget men lad være med det!!! det eneste du gør der er at downloade spyware...

du skal gå ind på www.lavasoft.de og downloade det der hedder
ad-aware. installer og kør ad-aware på din pc efter du har downloaded det når du har kørt det og hvis du HAR spyware så kan du slette det.
At tro og vil bilde andre ind at Ad-aware fjerner alt Spyware, det må både han og dem der tror på ham selv om, vi andre ved heldigvis bedre.
Men at påstå at vi lægger spy på andres maskiner, der stopper festen altså, det er en helt uhyrlig beskyldning, som vi absolut ikke vil finde os i, så mon ikke at Coadmins skulle se at få fjernet den artikel i en vis fart?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2004 - 20:57 #1
ENIG!!!
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 20:59 #2
Ren og skær chikane!
Avatar billede snowball Novice
28. november 2004 - 21:10 #3
Den pågældende artikel er blevet lukket og vi har sendt en besked til brugeren om at Eksperten ikke er stedet til sådanne udtalelser som der ikke er hold i.

Brugeren har desuden fået karantæne og besked om at hans konto bliver lukket hvis det sker igen.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede fromsej Praktikant
28. november 2004 - 21:16 #4
Tak, det er rart at se dig effektiv som sædvanlig Snowball.*S*
Tak til Bertie og john for støtten. :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2004 - 21:28 #5
Anytime :)
Avatar billede freehelp Praktikant
29. november 2004 - 08:29 #6
Ak ak! Håber snart der kommer mulighed for at anmelde artikler, for der ligger ret mange totalt meningsløse artikler
Avatar billede thesurfer Nybegynder
29. november 2004 - 22:30 #7
freehelp> Anmeld dig selv, og i "Kommentar" skriver du forklaringer samt links til de "totalt meningsløse artikler" :-)