Avatar billede migduvednok Nybegynder
27. november 2004 - 16:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

at acceptere et svar?

har været her i et stykke tid men har aldrig fundet ud af at acceptere et svar så folk kan få deres point! (har 350 ude!)

Jeg kan ikke se nogen knapper eller noget i de spørgsmål jeg har oprettet?
Avatar billede boxer Nybegynder
27. november 2004 - 16:24 #1
Der er forskel på at komme med en kommentar og et svar. Du kan ikke acceptere en kommentar og hvis du vil give point, er du ofte nødt til at bede folk om at smide et svar.
Når der er smidt et svar, markerer du det/de navne du vil give point. Det gør du helt ude til højre.
Avatar billede exp Juniormester
27. november 2004 - 16:25 #2
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2004 - 16:25 #3
Og spørgsmål om E er gratis så du kan selv lægge et svar og så acceptere det, så kan du se hvordan det virker :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
27. november 2004 - 16:26 #4
Jeg er selv ret ny  på eksperten og fattede heller ikke det der med at give point :o)
Men det vigtigste er at man giver pointene til dem der har fortjent det - altså givet et svar du kan bruge.
Avatar billede migduvednok Nybegynder
27. november 2004 - 16:27 #5
ok og tak! Men hvorfor vil folk dog svare med en kommentar hvis deres indlæg besvarer mit spørgsmål og dermed giver point? :-)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2004 - 16:28 #6
De fleste venter med at lægge et svar tilsidst for at være sikker på at problemet er løst :-)
Avatar billede migduvednok Nybegynder
27. november 2004 - 16:31 #7
ok så jeg bør altså give folk besked inden jeg giver point så de kan "melde ind" med et svar?
Avatar billede exp Juniormester
27. november 2004 - 16:35 #8
Det smarteste er simpelthen at skrive:

"Hej x (og y og z),

jeres løsninger hjalt mig, så hvis i lige vil lægge et svar, så får i jeres velfortjente point."

Det giver en god stemning, og samtidig er folk ikke i tvivl om:

1. Hvem der skal lægge svar, og navnligt
2. hvem der IKKE skal.

Der er ikke noget værre end:
"Læg svar"

Så sidder man bare og tænker:
"Hvem? Mig? Hjalp mit svar spørger? Eller er det en anden vedkommende mener?"
Avatar billede boxer Nybegynder
27. november 2004 - 16:35 #9
Det er ikke lige vigtigt for alle at få point og man kan ofte være i tvivl om man har givet et svar der har hjulpet.

Ja, det er ofte nødvendigt at bede om et svar
Avatar billede exp Juniormester
27. november 2004 - 16:35 #10
hjalp*
Avatar billede boxer Nybegynder
27. november 2004 - 16:38 #11
Tak for point c",)
Avatar billede boxer Nybegynder
27. november 2004 - 16:40 #12
og ja det med at spørge E er vist nok gratis. Jeg smider lige et spørgsmål til dig
migduvednok
Så smider du bare et svar og får pointene tilbage