Avatar billede scivias Nybegynder
27. november 2004 - 16:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dreamweaver MX indsætte animated gif fra andet bibliotek på PC'en

Hej
Er netop begyndt at bruge DW MX.
I min tidligere DW-version satte jeg en animated gif ind vha. insert image funktionen og den valgte fil blev så automatisk lagt over i hjemmesidens bibliotek.
Sådan fungerer det tilsyneladende ikke i MX. Jeg skal manuelt overføre de animerede giffer jeg vil lægge ind på min hjemmeside til hjemmesidens bibliotek, en stor omvej, før jeg kan få det til at fungere.
Gør jeg noget galt og kan nogen hjælpe?
Mvh/S
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2004 - 16:20 #1
Jeg tror du skal flytte dit spørgsmål fra Frontpage til Dreamweaver kategorien :-)
http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/HTML-Editorer/Dreamweaver/
Avatar billede scivias Nybegynder
27. november 2004 - 16:28 #2
Ups og tak - det er gjort!
Mange hilsener
S