Avatar billede sld Nybegynder
26. november 2004 - 22:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Side forblir 800x600 størelse

Heej g33ks! :D

Hmm.. Sidder og laver lidt hjemmeside.. og har lavet den sejeste bagrund til den.. problemet er bare at bagrunden er 800x600.. og og når man så sætter den på.. gør den ligsom hvis man sætter sin bagrund på skrivebordet til sideomside..

Kan man ikk få lavet så selve siden forbliver 800x600 .. ?

- Ok.. blev en lorte forklaring, men håber i forstår!
Avatar billede morteeart Nybegynder
26. november 2004 - 22:45 #1
nej, det kan du ikke.

Hvis din side er optimeret til 800x600 så skal du enten lave så den centreres totalt, eller også lave så den er skalerbart.

Og det er ikke altid lige let, men kom med et link så vi kan se hvad det handler om.
Avatar billede sld Nybegynder
26. november 2004 - 22:47 #2
Okay to sek
Avatar billede sld Nybegynder
26. november 2004 - 22:53 #3
Arrh.. Nu vil den ligepludselig ikke vise bagrunden bar fordi jeg har lagt det på nettet! ..
så det tar lige lidt mer end 2 sek.. hehe
Avatar billede sld Nybegynder
26. november 2004 - 23:02 #4
Nååh.. den sku have ligget her: www.duen.1go.dk , Men bagrunden vil ikke komme frem!
Så lige meget laver bar en støre bagrund og starter forfra! :D

men ellers tak for det.. ;)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. november 2004 - 23:14 #5
http://www.duen.1go.dk/Billeder/Untitled-1%20copy.JPG

eksistere ikke... prøv at kalde filen noget uden "mellemrum" .
Avatar billede morteeart Nybegynder
26. november 2004 - 23:17 #6
og husk de gyldne regler for navngivning

1. Brug _ALDRIG_ store bogstaver, altid små (dette gælder også det efter punktrummet (f.eks. hej.JPG skal være hej.jpg) Og hvis du endeligt bruger store og små bostaver, så husk at det skal være identisk i koden.

2. Brug _ (underscore) istedet for " " (mellemrum)

3. Brug ikke æ,ø,å og andre special tegn i dine filnavne.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
26. november 2004 - 23:34 #7
plus... at ../Billeder/Untitled-1%20copy.JPG
går en mappe tilbage... men der er jo ikke nogen mappe som ligger "under" domænet.... så ".." skal fjernes.......

ellers prøvet den jo at hente billedet fra http://Billeder/Untitled-1%20copy.JPG

men... det findes jo ikke
Avatar billede mpjc Nybegynder
06. december 2004 - 19:32 #8
Du laver bare hjemmesiden i en tabel...

Du sætter tabelen til at være 800*600 og den skal så centreres...

SÅ er den der ellers...