Avatar billede trixzion Nybegynder
26. november 2004 - 13:59 Der er 1 kommentar

Langsom start op til login skærm i winxp

Jeg har fået et problem efter jeg har været inde og deaktivere et par services i windows xp..

Nu når jeg starter windows står den i meget lang tid og starter windows også bagefter netværk, efter lang tid kommer så der hvor jeg kan skrive mit login osv..

Nogen der kenden en service som kan være skyld i dette eller nogen andre ider.

På forhånd mange tak.
Avatar billede xodeus Novice
26. november 2004 - 14:02 #1
Jeg ved ikke hvad der kan være skyld i det men programmet fra Microsoft der hedder bootvis kan du trace din bootprocess og derved finde ud af hvad der starter og hvornår og hvilke serivces der venter på at blive startet af andre serivces. Du kan finde bootvis på softpedia.com, programmet er gratis. Du kan med det samme program optimere din bootprocess så din PC kommer til at starte ca 45 % hurtigere, det er mine erfaringer...

//XoDeus