Avatar billede maagefinke Nybegynder
26. november 2004 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Link til bestemt sted på en anden side i samme mappe.

Fra side 1 skal jeg lave et link til side 2 i samme mappe/bibliotek. På side 2 er en del tekst, men der skal linkes til stedet der hedder Punkt2.
Er der en der lige gider at lave et sådant link til mig?
Avatar billede piyang Nybegynder
26. november 2004 - 14:03 #1
Hej!
Marker "Punkt2" sæt bogmærke på (under indsæt)
Sæt hyperlink på side 1 "punkt1" samt bogmærke efter hyperlink. hilsen Piyang
Avatar billede maagefinke Nybegynder
26. november 2004 - 14:29 #2
>piyang jeg bruger ikke Front Page men koder i hånden med html koder. Der er ikke noget hos mig der hedder indsæt og jeg aner ikke, hvad et bogmærke er eller hvordan det indsættes.
Kan du ikke for 30 points lave noget kode?
Avatar billede piyang Nybegynder
26. november 2004 - 14:43 #3
Desværre - det kan jeg ikke - jeg bruger Frontpage - så du må håbe en anden kan hjælpe- Piyang
Avatar billede maagefinke Nybegynder
26. november 2004 - 14:58 #4
Jeg kan se at jeg vist har oprettet spørgsmålet et forkert sted. Dit svar er sikkert rigtigt piyang, så tak for hjælpen.