Avatar billede mlnc1976 Nybegynder
26. november 2004 - 09:48 Der er 1 kommentar

Rollover images

Jeg sidder og er ved at lave en hjemmeside hvor der skal være 5 rollover images. Når jeg opretter dem i dreamveawer skriver Internet Explore "Internet Explorer har begrænset denne fil i at vise aktiv indhold......" Det har virket før, men efter jeg ahr installeret Windows Service pack 2 virker det ikke mere. Hvordan laver jeg Rollover images i dreamweaver så de kan ses selvom man har installeret Service Pack 2?
Avatar billede powernodes Nybegynder
26. november 2004 - 09:51 #1
Det er kun lokalt IE/SP2 blokerer for javascript.
Når du uploader til server forsvinder fænomenet.

Det kan også slås fra så IE må afvikle javascript lokalt "igen":

In IE, Choose Internet Options - Advanced
Scroll down to the Security Heading
Check the option labeled: Allow active content to run in files on my computer
Restart Internet Explorer for the changes to take effect