Avatar billede daniel_thr Nybegynder
25. november 2004 - 22:54 Der er 3 kommentarer

Køb af CMS system

Nogen der kender et sted hvor man kan købe et færdigt CMS-system

Det skal være et godt et, som kan de hele, og det skal være et sted hvor man får hele kildekoden med, og selv kan vælge server
Det skal være i ASP
(kender Zience -  det skal det ikke være)
Avatar billede kalp Novice
26. november 2004 - 01:05 #1
Avatar billede michaeltajo Nybegynder
26. november 2004 - 10:10 #2
Eftersom du ønsker at bruge ASP, må jeg konkludere, at Open Source ikke er det mest nærliggende.

Uden at have brugt nogle af systemerne, tror jeg at jeg kan anbefale Sitecore (http://www.sitecore.com/Products.aspx). Det anvender i udstrakt grad XML-standarder; men er nærmest skræddersyet til MS og .NET.

SynkronWeb (http://www.synkron.dk/sw1049.asp) benytter ligeledes XML-, ASP- og -.NET-teknologier.

Jeg ved dog ikke, om man får hele kildekoden med nogle af stederne...

/Tajo
Avatar billede olebole Juniormester
30. november 2004 - 01:12 #3
<ole>

Det er yderst sjældent, du må ændre koden, hvis ikke den ligger i OpenSource  :)

Du kan prøve at kontakte powernodes.com, der har udviklet og sælger et CMS, der klasker både Sitecore og Synkronweb langt op ad væggen. De sælger så vidt jeg ved udelukkende til udviklere - så jeg ved ikke, om det er noget for dig

/mvh
</bole>