Avatar billede heidi_j Nybegynder
25. november 2004 - 14:52 Der er 7 kommentarer

Projekt-forum a'la iGroups

Jeg står og skal bruge en projekt-forum, som jeg og mine medansatte kan bruge til at koordinere vores opgaver, hvad der er sket, arrangere møder, events, osv. i... Til dette formål har vi brugt iGroups.dk, som har været utroligt tilfredsstillende, men i takt med at vi ikke gider betale 500,- for 25 ekstra mb at uploade billeder og andet materiale til, samt vi gerne vil have systemet ind under eget domæne, så er jeg på jagt efter andre alternativer, evt. et færdigt community a'la iGroups som vi kan smide på vores webserver...

Nogen der har erfaring med sådanne?
Avatar billede heidi_j Nybegynder
25. november 2004 - 15:25 #1
Det gør ikke hvis det koster liiidt knaster...
Avatar billede areon Nybegynder
25. november 2004 - 15:31 #2
Hvis det skulle ende med du ikke fandt en løsning på din efterspørgsel er du velkommen til at henvende dig til mig på min e-mail.
Jeg bestyrer et danskejet WebDevelopment bureau i Bulgarien, hvor vi har nogle dygtige programmøre der sagtens kunne udvikle noget til jer, for ganske farvorable priser. (Jeg vil selvfølgelig selv overtage projektkoordineringen af projektet hvis det har interesse)

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
Net4You Ltd. - Bulgaria
www.net4you.bg
ts@net4you.bg
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2004 - 16:34 #3
Heidi der findes nogle udemærkede open source systemer til dette...
Kan selv anbefale: dotProject (http://www.dotproject.net)
Dette kan let installeres på en hvilken som helst server der kører PHP og MySQL...
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2004 - 16:41 #4
Glemte at tilføje, at i og med, at det er open source skal du ikke betale nogen årlig licens den eneste udgift er selve installationen som I eventuelt kan foretage selv...
Avatar billede swaxi Nybegynder
26. november 2004 - 13:02 #5
der er jo altid groupcare som en mulighed.
Avatar billede fckcasper Nybegynder
28. november 2004 - 14:27 #6
kigger med
Avatar billede got-it Nybegynder
21. januar 2005 - 07:38 #7
Lad mig få noget yderligere infomartion om projektet og hvilke ønsker/ideer du har, så skrddersy vi en løsning til dig (:

mvh
Jacob

[mail: jacob@got-it.org]