Avatar billede ekman Nybegynder
23. november 2004 - 19:51 Der er 16 kommentarer

Forsvundet Word-dokument

Hej, jeg har et lidt tricky spørgsmål. En veninde (yeah, right!) har mistet et Word-dokument.

Hun hentede dokumentet fra sin skoles intranet i morges, hvorefter hun skrev på det hele dagen. Hun gemte i løbet af dagen dokumentet ved at trykke ctrl+s, men vidste ikke hvor hun havde placeret dokumentet. Det gør hun så en sidste gang og lukker så dokumentet, hvorefter hun går tilbage på skolens intranet for at downloade dokumentet (som hun tror er gemt med ændringerne). Dokumentet er naturligvis lige så tomt som det var i morges...

Jeg har ledt alle vegne efter filen. Kan det passe at anden gang hun downloader word-dokumentet så sletter det den første temp-fil? Er der nogen fif, jeg muligvis har overset?

Alt kan bruges!

Håber på svar

Mvh
Ek
Avatar billede kalp Novice
23. november 2004 - 20:39 #1
Du skal få din veninde til at gentage processen som da han åbnede det første gang... med den ændring at hun istedet for at sige ctrl+s siger Gem som... det vil åbne den mappe den fil hun skrev i sidst ligger i...

hvis du fx åbner et dokument i en browser og siger gem... så kan du heller ikke finde det på pc'en... men det er der!!

vil tro det er det samme
Avatar billede ekman Nybegynder
23. november 2004 - 21:30 #2
Enten er det ikke det samme, når det drejer sig om en uploaded fil, eller også er vi i ren desparation for at gøre noget kommet til at overskrive temp-filen med det redigerede dokument, idet vi uploadede filen 2. gang... For den figurerer alle steder som den uredigerede udgave af filen og altså ikke med rettelserne...!
Avatar billede ekman Nybegynder
23. november 2004 - 21:39 #3
Andre forslag...?
Avatar billede kalp Novice
23. november 2004 - 22:47 #4
hvis du har uploadet en anden og sagt ctrl+s så er jeg rimelig sikker på du aldrig finder dit dokument desværre... for så er det blevet erstattet af det nye.
Avatar billede ekman Nybegynder
23. november 2004 - 22:55 #5
Ja... Og det er nemlig lige præcis det, jeg har mistanke om, at der sket...:-(. Men tak for dit forsøg på at hjælpe anyways.
Avatar billede kalp Novice
23. november 2004 - 22:56 #6
ingen årsag: )
Avatar billede ekman Nybegynder
24. november 2004 - 13:14 #7
Den lukker jeg igen - hun må starte forfra!
Avatar billede ekman Nybegynder
24. november 2004 - 13:14 #8
Prøver igen
Avatar billede ekman Nybegynder
24. november 2004 - 13:16 #9
...og igen
Avatar billede kalp Novice
24. november 2004 - 19:24 #10
hehe.. siger du accepter? eller afvis ? hehe
Avatar billede ekman Nybegynder
25. november 2004 - 16:01 #11
Jeg trykker på acceptér - hvorfor i alverden virker det ikke?
Avatar billede kalp Novice
25. november 2004 - 19:30 #12
underligt hvis den afviser dig.. har du slået cookies til? ellers kan du lige prøve fra en anden pc af
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:19 #13
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede ekman Nybegynder
04. januar 2005 - 11:24 #14
Jeg prøver
Avatar billede ekman Nybegynder
04. januar 2005 - 11:25 #15
Jeg tror det må være cookies der er slået fra - prøver fra en anden computer, når jeg finder en... og tak for påmindelsen
Avatar billede kalp Novice
04. januar 2005 - 13:43 #16
prøv at acceptere dit svar nu:)