Avatar billede poulalbertsen Nybegynder
22. november 2004 - 19:51 Der er 2 kommentarer

w32.spybot.worm

Hej alle jer derude

Tak for alle de positive tilkendegivelse for løsning af problemet. Jeg prøve næsten alt og den blev ved med at komme tilbage. så blev det mig anbefalet at bruge Trend Micro Sysclean Package som er på www.trendmicro.com. Man skal starte op i fejlsikret tilstand (F8) og så køre programmet. Dette kan tage mange timer afhængig af hvor meget man har på harddisk. Min scanning tog ca 5 timer, men så var computeren også renset for alt der ikke have noget at gøre der.
Avatar billede anderas Nybegynder
22. november 2004 - 20:09 #1
Jeg geninstallerede Windows, uden at formatere. Det hjalp også!
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. november 2004 - 20:14 #2
øøøh.... hvad er problemet?