Avatar billede sacer Nybegynder
22. november 2004 - 19:25 Der er 10 kommentarer

Fletning af word dokument

Hvordan fjernes den grå makering, der opstår, når jeg fletter et exel-dokument ind i mit word dokument?
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. november 2004 - 19:30 #1
Den grå markering viser blot at der er tale om en kode. Altså at du foreksempel har stående en adressefelt eller lign.

Når du printer dokumentet, kommer dette ikke med.
Avatar billede sacer Nybegynder
22. november 2004 - 19:32 #2
mjense173, det er nemlig det der gør. Det kommer med når jeg printer ud
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. november 2004 - 19:32 #3
Du kan se hvad koden vil vise ved at klikke på den knap i word der ser sådan ud:
_______
|<< >>|
|    |
|A B C|
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. november 2004 - 19:33 #4
Prøv at fortælle lidt mere om hvordan den grå markering optræder, og hvad du gjorde, før den fremkom.
Avatar billede sacer Nybegynder
22. november 2004 - 19:53 #5
den optræder som når man ændre baggrunden normalt. Men jeg kan ikke lave den hvid eller intet.
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. november 2004 - 20:06 #6
Prøv at lægge den op på denne ftp, så vi kan se på den:
http://www.fiskeroglysdal.dk/b/
Kode: exp
Avatar billede sacer Nybegynder
22. november 2004 - 20:22 #7
Desværre kan ikke uploade den, da det er fortroligt materiale..

Men i mit ene word dokument makere den kun med grå når man er på feltet,
men i dette her så er det hele tiden =/

Og det er samme exel-dokument med samme formel den fletter til
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. november 2004 - 20:39 #8
Prøv at opret dokumentet igen og se hvad der sker!
Avatar billede sacer Nybegynder
22. november 2004 - 20:52 #9
hmm vil jeg prøve
Avatar billede supertekst Ekspert
23. november 2004 - 08:59 #10
Prøv at se Indstillinger - under menupunktet Funktioner.
Der er såvel faneblad for Vis & Udskriv - hvor der måske er en indstilling, der skal ændres.