Avatar billede casi Nybegynder
22. november 2004 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ændre pegning

Er der det muligt når men ejer et navn, der ligger på et hotel, at få det navnet peget over på et nyt hote? det er fordi jeg har overtaget jobbet som webmaster i Gundsø Dykkerklub, det gamle navn blev stavet med oe i gundsø da jeg så overtog oprettede jeg et navn med ø istedet for oe, men nu viser det sig at nogle har problemmer med ø istedet for oe (folk med IE), så ville jeg gerne have pegningen fra oe navnet over på det med ø. www.gundsødykkerklub.dk - www.gundsoedykkerklub.dk
Avatar billede jps6kb Novice
22. november 2004 - 10:48 #1
Ja, du kan lave domæne-domænet på 'oe' om til at pege på 'ø', ved at kontakte din udbyder (webhotel) Dette er et helt almindeligt produkt som jeg da er sikker på alle kan tilbyde.
Avatar billede casi Nybegynder
22. november 2004 - 10:50 #2
Er det hos hotellet eller DKHOSTMASTER det skal gøres
Avatar billede jps6kb Novice
22. november 2004 - 11:16 #3
Det er hotellet.
Avatar billede casi Nybegynder
22. november 2004 - 11:21 #4
jeg takker og prøver
Avatar billede jps6kb Novice
23. november 2004 - 09:03 #5
Jeg takker for points.

Men, hvis de ikke kan tilbyde det, kan du jo altid lægge et redirect-script på 'oe' domænet som linker til 'ø' domænet.

Post evt. hvis det ikke er muliogt, så jeg jeg et script til dig ;)