Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. november 2004 - 20:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se webcams på msn:(

Hej eksperter.

Jeg kan ikke se cemcams på msn, jeg sidder på en linje på et kollegie så har tænkt på om det ku være deres linje, men har set et cam her fra, nogle der kan hjælpe mig med problemt?

Milo
Avatar billede kokkeole Nybegynder
21. november 2004 - 21:00 #1
Du skal jo først have webcam'et sat op under funktioner, se om det virker derfra. Nogen gange virker de ikke hvid modparten ikke har den samme version af msn. Eks. 6.2 skal være på begge maskiner. Og husk så at du skal "invitere" modparten til webcam.
Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. november 2004 - 21:29 #2
Det er når jeg skal se andes webcam... vi har begge 6.2
Avatar billede kokkeole Nybegynder
21. november 2004 - 21:42 #3
Hvis modpartens msn er sat op rigtigt på deres maskine, er det måske deres maskine der ikke har "kræfter" nok til at håndtere et webcam. Kig på æsken fra webcameraet og se hvad der står af systemkrav. Men som du siger så kan det jo være deres linje. Et webcam kræver en vis båndbredde for at virke ordentligt.
Under indstillinger og personlig, skal der være et flueben i "del mine webfunktioner med andre". Vær sikker på at der er et flueben i din msn og modpartens.
Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. november 2004 - 21:51 #4
de kan sagtens vise til andre, så det må næsten være hos mig der er en fejl
Avatar billede kokkeole Nybegynder
21. november 2004 - 22:05 #5
Undskyld, men husker du at klikke på "acceptér" når de inviterer dig til en websamtale?
Avatar billede mini-milo Nybegynder
21. november 2004 - 22:09 #6
ja det gør jeg da... hehe... jeg er godt nok en nød til computere med så dum sku jeg heller ikke mene jeg er.. hehe... tror det er noget med en firewall eller son noget.
Avatar billede kokkeole Nybegynder
21. november 2004 - 22:12 #7
He He. Jeg turde næsten ikke at nævne det, men man ved jo aldrig.Ja det er måske firewall, selvom jeg ikke har det problem det sikkert.
Ikke flere smarte råd herfra.
Held og lykke.
Kokkeole
Avatar billede mini-milo Nybegynder
13. januar 2006 - 11:16 #8
lukker