Avatar billede eksperten_ Nybegynder
21. november 2004 - 18:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winamp Skin der Minimere winamp til Proceslinjen som mediaplayer!

Findes der et plugin til Winamp der gør at når man minimere programmet ligger det sig ned på proceslinjen på samme måde som mediaplayer, således at man lige kan skifte nummer mv. igennem der, men uden at den viser en programlinje!!

Det er WInamp 505 jeg bruger.
Avatar billede soreno Praktikant
21. november 2004 - 19:23 #1
ctrl-p
General preferences
show winam in: [ ] taskbar, [x] system tray
Avatar billede toksvig Praktikant
21. november 2004 - 23:08 #2
Hvis du vinker denne af
windows settings--> Docked toolbar-->on top
sammen med:
windows settings--> Docked toolbar-->always on top

Så får du den fedeste (efter min mening) indstilling.
Så ligger den som en linie skjult i toppen af skærmen, men når nu kører musen op i toppen popper den frem.
Du kan også "docke den til siderne"

Det er lidt i stil med den indstilling du søger, bare lidt federe (efter min mening)

Hilsen Claus
Avatar billede eksperten_ Nybegynder
22. november 2004 - 11:00 #3
HI Claus- Docked Toolbar var ikke til at bruge... du ved menuen kunne ikke vises...
Avatar billede toksvig Praktikant
23. november 2004 - 12:19 #4
Nåja, det har jeg set før. Jeg kan ikke lige umiddelbart huske hvorfor.. Men jeg finder nok ud af det, så vender jeg tilbage...