Avatar billede varmeskud Praktikant
21. november 2004 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvorfor laver den så stort mellem rum i frontpage?

Hey

Når jeg sidder inden i frontpage og ville hoppe ned på næste linie så springer den faktisk to linier ned i stedet for. Lige som om at den laver et nyt afsnit. hvor er det henne jeg skal sætte det henne at den skal skrive lige neden under som den f.eks gør når man bare bliver ved med at skrive hvor den selv hopper ned og skriver vider. men den hopper langt når man trykker enter for at den skal hoppe.

mvh kim
Avatar billede snowball Novice
21. november 2004 - 14:29 #1
Det er fordi den laver et <p> tag i stedet for et <br> tag. Hold shift nede mens du trykker på Enter. Så laver den et normalt linieskift - <br> tag.
Avatar billede freeman Nybegynder
21. november 2004 - 14:30 #2
Det er fordi den automatisk hopper et afsnit ned og ike en linie. Du skal bruger Shift+Enter, så går den kun 1 linie ned... :)
Avatar billede freeman Nybegynder
21. november 2004 - 14:31 #3
Øv, lige 51 sek for langsom... :)
Avatar billede varmeskud Praktikant
21. november 2004 - 14:39 #4
arh dejligt. der var det... ja det kan jeg endtelig godt huske at der stod i den bog jeg læste for et par år siden om HTML.

Men takker for svaret