Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Admin>>Lav lidt om på siden "Nye ?"

Hej admin

jeg ville gerne have mængden af mails fra eksperten til at være mindre og kunne derfor tænke mig at bruge Nye ? siden i stedet for at modtage en mail...

derfor vil jeg bede admin om følgende ændringer:

1. hvert link åbner et spm i et nyt vindue! (så kan man se det hele igennem uden at skulle gå frem og tilbage og ja, jeg ved godt man kan gøre det selv men det er besværligt!)
2. der vises flere spm ad gangen, f.eks. 50 eller noget man selv kan indstille (sådan så man kan se alt hvad der er sket siden sidst, uden at skulle bladre i siderne)

på forhånd tak
Avatar billede buzz Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:30 #1
Jeg er enig med esben (hvis jeg må kalde dig det, jeg syntes sku' det er så hyggeligt at vi har samme fornavn).

Man skal bruges alt for mange musse'klik på eksperten.

\Buzz
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:34 #2
hmmm, nu er vi sgu 3 herinde der hedder Esben
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 23:35 #3
det er nu mere fordi siden "nye?" giver mere overblik end en bunke dumme mails
Avatar billede mit Nybegynder
16. oktober 1999 - 11:05 #4
jeg abonnerer slet ikke; bruger altid "nye"
..lyder som en god idé
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. oktober 1999 - 11:16 #5
hallo.... er der ikke mere end 3 andre der er enige?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
16. oktober 1999 - 11:17 #6
ups.. 2
Avatar billede fatboy Nybegynder
17. oktober 1999 - 04:25 #7
Jeg er endnu ikke blevet træt af de mange mails, men jeg ved, jeg bliver det.

Jeg synes, cyberesbens forslag er rigtig godt.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 12:45 #8
tak
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 20:55 #9
admin! er du død?
Avatar billede admin Novice
22. oktober 1999 - 12:13 #10
Nej jeg lever endnu :)

Der skal først og fremmest laves ekstra lir til mail funktionen. Problemet er tiden, men regn med det indenfor en måned...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 12:19 #11
ok, men ellers så send asp filen til mig, så retter jeg det sgu... det er jo ikke andet end en TARGET="_blank" der skal på linkene og så skal den vise f.eks. 50 nyeste i stedet for de 10 nyeste... hvor lang tid kan det tage at lave?
Avatar billede admin Novice
22. oktober 1999 - 12:23 #12
Det bliver ikke lavet. Ihvertfald ikke lige nu.
Det der skal laves er en mail funktion hvor du f.eks. hver time kan ønske at få en samlet mail; Eller at man kan konfigurere Nye ? siden efter ens ønsker...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 12:49 #13
hvad med at lave den så man kan lave den sådan at man får EN mail når der er nyt i et spm siden man sidst var inde på det...