Avatar billede zahr Nybegynder
18. november 2004 - 18:13 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Half-Life 2

Halløjsa!!!
JEg har fået at vide af alle jeg kender at Half-Life 2 sku være det vildeste spil ever, så det måtte jeg jo købe.........men når jeg har installeret det og vil spille kan den ik læse cd'en..............ved ik hvad der ka være problemet for den kunne sagtens læse cd'en da den sku installere uden problemos.....

Half-Life 2 ligger på en DVD-rom skive, men da jeg har en nyere Plextor DvD-brænder, som jeg bruger til at læse med, burde der ik være problemer.
Har også prøvet med et Asus dvd-drev men samme resultat.

Hvad kan der være galt???
og hvad ska jeg gøre???

Håber i ka hjælpe MvH ...Zahr...
Avatar billede zahr Nybegynder
18. november 2004 - 18:14 #1
Der er ingen ridser på dvd'en, ville bare lige nævne det.....
Avatar billede gl.k. Nybegynder
19. november 2004 - 01:21 #2
Mærkligt...
Spillet skal aktiveres online, før man kan spille det. Har du dit netkort/internet aktiv?
Avatar billede zahr Nybegynder
19. november 2004 - 22:31 #3
Det har ik noget med det at gøre.............den siger bare at den kan ik læse cd'en når jeg vil spille spillet..........og internettet virker.......og cd'en er original så det kan heller ik være problemet.......!!!

plz Help ...|zahr|...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
19. november 2004 - 23:31 #4
http://makeashorterlink.com/?Z278243D9

læs de 4-5 øverste posts.

Det kan have forskellige årsager.

vh
Avatar billede zahr Nybegynder
21. november 2004 - 10:57 #5
´det har ik noget med det at gøre
den siger bare den ik ka læse cd'en.....som om den ik sidder i!!!
Avatar billede gl.k. Nybegynder
24. november 2004 - 00:08 #6
Jeg synes desvære ikke at have flere ideer om, hvad det nu kunne være.

Find evt. en fungerede NO-CD crack på nettet, og byt´ dit spil. Kontakt evt. inden

din forhandler, om han er kendt med problemet.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
01. december 2004 - 22:21 #7
Fandt du evt. ud af noget mht. dit HL2 problem?
Avatar billede zahr Nybegynder
02. december 2004 - 21:57 #8
har ik prøvet endnu
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 01:39 #9
Har du nu ? *g*
Avatar billede ginola Juniormester
27. december 2004 - 19:01 #10
Prøv at geninstallere dine rom drev, jeg har haft et lignende prob. med Battlefield. Vær helt sikker på, at drevene bliver sat til rigtigt ! (de skal altså tages helt ud) !!!!
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 01:55 #11
bare download det
Avatar billede gerard86 Nybegynder
28. december 2013 - 01:56 #12
sku være et svar før