Avatar billede e100 Nybegynder
17. november 2004 - 13:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved afvikling af form

Mojn,

Jeg har oprettet en form i Frontpage og kopieret koden over til en side på nettet. når jeg udfylder formen og trykker på "send" modtager jeg følgende fejl:

Cannot run the FrontPage Server Extensions' Smart HTML interpreter on this non-HTML page: "http://www.transsoft.dk/ts/forms/lon.html"

Er der nogen der kan fortælle mig, hvad jeg skal ændre ??

pft.

/e100
Avatar billede foralias Praktikant
17. november 2004 - 13:41 #1
Her er hvad MS siger til det.
1. Start Microsoft FrontPage 2000, and then open the Web that contains the newly created subweb.
2. In the Folder List pane, double-click the new subweb.

The subweb is opened in a new Microsoft FrontPage window.
3. In the Folder List pane, double-click the Web page that contains the inserted Search Form component.

The page opens in the right pane of the FrontPage window.
4. On the File menu, click Save.
5. On the Tools menu, click Recalculate Hyperlinks. The following message appears:    The Recalculate Hyperlinks command does the following:

  - Repairs all hyperlinks in your Web
  - Updates information for all FrontPage-based components,
    including shared borders and navigation bars
  - Synchronizes Web data, database information, and categories

This process may take several minutes. Do you wish to continue?

Click Yes. The hyperlinks are recalculated.
6. Quit Microsoft FrontPage 2000.
Avatar billede foralias Praktikant
17. november 2004 - 13:41 #2
Håber det hjælper
Avatar billede e100 Nybegynder
17. november 2004 - 14:05 #3
Desværre... det gav ikke noget.

Jeg har ikke lavet mit site i frontpage. Det er kun denne form der er lavet i frontpage fordi jeg ikke havde nogen ide om hvordan koden skulle skrives for en formular. Derfor er formularen lavet i frontpage og derefter kopieret ind i en standard html side!

har du andre forslag?

/e100
Avatar billede foralias Praktikant
17. november 2004 - 14:17 #4
Er det et websted du selv hoster, eller er der en udbyder?
Avatar billede foralias Praktikant
17. november 2004 - 14:26 #5
Ok jeg kan se din udbyder er webhouse.
Du skal finde ud af om du i det hele taget har mulighed for at sende mails fra hjemmesiden, hvilket i de fleste tilfælde kan lade sig gøre.
Avatar billede e100 Nybegynder
17. november 2004 - 14:33 #6
Det er ikke et problem - den funktion har jeg lavet andre gange.

/e100
Avatar billede e100 Nybegynder
18. november 2004 - 11:48 #7
...nå der kommer vist ikke til at ske mere i denne tråd! Jeg lukker den.

/e100