Avatar billede lkt Juniormester
17. november 2004 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hente billeder online.

Når jeg henter billeder online i word eller publisher, skriver jeg hent og åben.

Mit problem er, at jeg ikke kan finde dem, når jeg skal sætte dem ind i mine dokumenter. Når den går tilbage til programmet er det ikke de billeder jeg lige har hentet den viser. Hvordan får jeg dem frem.

Når jeg søger efter billeder i word kommer der rigtig mange billeder frem, men den kan ikke vise formatet. Jeg tror det er wmf.

Hvad gør jeg forkert?
Avatar billede lkt Juniormester
17. november 2004 - 10:52 #1
Jeg har lige tjekket en ekstra gang. Det er JPEG-filer den ikke vil åbne.

Der står at de skal åbnes med Windows Billed- og faxfremviser.
Avatar billede japping Nybegynder
17. november 2004 - 11:07 #2
Jeg har lige set under Indsæt-Filleder-Fra fil  i Word. Der står der at man godt kan indsætte JPEG-filer. Derfor vil jeg forslå dig at prøve at gemme billederne på din PC først. Derefter kan du så hente billederne vha. føromtalte procedure.
Jeg ved det ikke er "online", men du bør prøve dette først.
Avatar billede jkrons Professor
17. november 2004 - 12:00 #3
Jeg er helt enig. Man bør gemme billeder på pc'en før de indsættes i Word. Men jeg tror at problemet er et andet her, nemlig hvor billederne bliver gemt. Så hvor henter du dem til?
Avatar billede japping Nybegynder
17. november 2004 - 13:53 #4
Spørgsmålet er, hvad og hvor du mener "hent og åben".

Når jeg går ind i word og henter word-art online, havner alle billeder i Kommunikation - Microsoft Clip Organizer.

Jeg syntes nu det er nemmere at bruge IE, højreklikke på billederne og derefter gemme dem lokalt.
Avatar billede japping Nybegynder
19. november 2004 - 16:40 #5
Hermed svar til point.
Avatar billede lkt Juniormester
22. november 2004 - 08:59 #6
Jeg går også ind i word og henter word-art online, Men jeg kan ikke finde billederne i Kommunikation - Microsoft Clip Organizer.

Jeg har prøvet med at højreklikke, det kunne godt lade sig gøre, men alt formange gange kunne den ikke finde serveren. Jeg håber, det kun var i fredags.