Avatar billede thaufer Nybegynder
16. november 2004 - 15:52 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med at slette markeret tekst

En kollega har fået det mærkelige problem i Mircrosoft Word, at når han markerer noget og trykker Delete, så slettes teksten ikke. Med andre ord, sker der ikke noget.

Tekst kan godt slettes på normal vis med Delete og Backspace en karakter af gangen.

/thaufer
Avatar billede hcma Novice
16. november 2004 - 18:51 #1
Åbn Word -> Funktioner -> Indstillinger -> Fanebladet Rediger -> ving af ved Ny tekst erstatter markeret.
Avatar billede jkrons Professor
17. november 2004 - 12:02 #2
Eller Funktioner - Indstillinger. Fjern fluben fra "WordPerfect genvejstaster".
Avatar billede hcma Novice
17. november 2004 - 16:01 #3
jkrons >>  vidste, der var noget, jeg havde glemt  (tak for reminderen)
Avatar billede jkrons Professor
17. november 2004 - 21:39 #4
:-)
Avatar billede thaufer Nybegynder
08. december 2004 - 16:10 #5
Tak for hjaelpen gutter - vil i have point :) ?
Avatar billede hcma Novice
08. december 2004 - 17:14 #6
ja tak  :o)
Avatar billede jkrons Professor
08. december 2004 - 18:53 #7
jo da :-)