Avatar billede titan-tcotd Nybegynder
15. november 2004 - 18:39 Der er 1 kommentar

fjerne Logitech Media Keyboard skærmtekst

Jeg har lige købt Logitech Media Keyboard og installeret driverne.
Når man bruger genvejs tasterne eller slår capslock/numlock fra/til kommer der en grøn tekst frem på skærmen.
Er der nogen måde at fjerne det.?

På forhånd tak.
Per Valsgaard
Avatar billede nahpets Nybegynder
15. november 2004 - 18:50 #1
Jeg havde det samme problem inden jeg formaterede.. Da jeg startede op igen, unlod jeg at installere det medfølgende program, og har ikke haft grøn skrift siden.. Det skal dog siges, at alle mine genveje stadigt virker :D

nahpets