Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 22:54 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal der til?

Hej :)

Jeg har længe gerne ville designe sites, men mangler nogen til at hjælpe mig igang med noget grundlæggende.
Har prøvet HTML tutorials, meen det er nu nemmere over MSN eller lign.

Har nogen lyst kan du kontakte mig på Gedeknas@hotmail.com
På forhånd tak
Avatar billede mjl Nybegynder
12. november 2004 - 22:57 #1
Lidt talent, og god smag, kan være en god start - prøv at lave en forside, på et stykke papir - lykkes det, så må du igang med bøgerne...
Avatar billede morteeart Nybegynder
12. november 2004 - 22:59 #2
"Har prøvet HTML tutorials, meen det er nu nemmere over MSN eller lign."
- Forkert !

www.html.dk <- læses grundigt, er meget nemmere og bedre forklaret end du vil få over msn.

Et par tips er:

Tegn designet på papir / paint
lav det i photoshop og slice det ud (hvis det er grafisk)
kode det.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 23:00 #3
Tak.. vil lige prøve det med papiret :)
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2004 - 23:59 #4
Ja.. det blev skam en fin tegning men da jeg så fandt PC'en igen fandt jeg ud af at jeg ikke havde noget program..

Det er lidt mange penge at bruge 2-3-4 tusinde på et program, eller?
Hvad kan i foreslå?
Avatar billede hcma Novice
13. november 2004 - 09:57 #5
Avatar billede and_moe Nybegynder
13. november 2004 - 17:40 #6
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 15:34 #7
Tak for de to programmer, skal jeg tage points selv eller vil I have dem?
Avatar billede hcma Novice
15. november 2004 - 15:38 #8
hvis du kan bruge de 2 programmer, synes jeg da at "and_moe" og jeg skal dele dem.
Avatar billede and_moe Nybegynder
21. november 2004 - 16:20 #9
Jeg er enig :-)