Avatar billede aagaard Nybegynder
11. november 2004 - 21:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Bundkort søges

Jeg har dette system. som jeg mangler et bundkort til. enten nyt eller brugt.

AMD Duron 1200MHz
CPU køler Athlon (Socket A) 1800+
256MB DDR SD-RAM 266Mhz
....
Skal ikke kunne noget udover at office pakkerne skal kunne virke. og måske photoshop... skal bruges som en arbejdesmaskine.
Så billigt som muligt...
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. november 2004 - 23:32 #1
Avatar billede aagaard Nybegynder
12. november 2004 - 08:50 #2
OK. og du er sikker på at de passer?
Og passer dette evt. til http://www.ph-computer.dk/ny/default.asp?vare=244 ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. november 2004 - 09:04 #3
Du skriver direkte SD-RAM og det er det jeg hænger mig i.
De 2 jeg linker til har sdram, men det du linker til har ddr ram.

Du skriver jo egentligt begge ting i din tekst, så for at være 100% sikker på hvad det er for noget ram du har, skal du lige kigge på det og fortælle om der er 1 eller 2 hak i kanten hvor kontakterne sidder.
1 hak = ddr-ram
2 hak = sdram.
Avatar billede aagaard Nybegynder
12. november 2004 - 11:16 #4
Kigger, lige når jeg kommer hjem så. Men uden på kabinettet står der nemlig 256 DDR SD-RAM 266Mhz
Avatar billede aagaard Nybegynder
13. november 2004 - 09:27 #5
Kunne ikke lige komme på nettet igår, da det ikke lige virkede, og stadigvæk ikke gør, sidderpå noget andet net.

Men.tjekkedelige på ram-klodsen, og der var 1 hak.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
13. november 2004 - 14:06 #6
Ok, jamen så er der frit valg på alle hylder, for det er den slags ram som alle bundkort idag supporterer. Inklusive det du selv linker til.
Avatar billede aagaard Nybegynder
16. november 2004 - 12:37 #7
Okay. tak for hjælpen. Vil du have pointene, eller skal jeg bare selv beholde dem?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
16. november 2004 - 12:50 #8
Behold du dem bare selv :)
Avatar billede aagaard Nybegynder
17. november 2004 - 08:40 #9
//Lukket