Avatar billede hanin Nybegynder
11. november 2004 - 20:00 Der er 3 kommentarer

Hvordan installere jeg min trådløs router?

Ok. . Vi starter fra en ende af. . Jeg har fået en bærebar og en trådløs fra TDC. . Men jeg kan simpelthen ikke få det til at fungere. . og jeg ved ikke hvad problemet. . . Det skal li siges at hverken TDC eller mit bredbåndsselskab kan hjælpe mig med at installere det åbenbart. . Og jeg har vikelig ikke forstand på det. . På min pc er trådløs-nettet tilsluttet. . men stadig virker internettet ikke. . li i starten virkede det godt. . men nu gør det ikke. . Kan det ha noget at gøre emd en kode??
Hvad skal jeg gøre????? Bare et elelr andet hjælp så er jeg taknemmelig. . For jeg fatter virkelig intet. . TAK!!
Avatar billede mazey Praktikant
11. november 2004 - 23:28 #1
Kan du fortælle hvilken trådløs router du har?
Avatar billede hanin Nybegynder
12. november 2004 - 18:03 #2
Det er en fra TDC. .Netgear 11 Mbit
Avatar billede kenp Novice
13. november 2004 - 23:13 #3
har du prøvet at slukke hele dit system ned også tænde det igen (du skal også slukke dit modem)