Avatar billede lasse_32 Nybegynder
10. november 2004 - 14:13 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Multiimport og oprydning

Når man kører en multiimport og skriver et tal i Opryd pr., hvad er det så egentlig at der ryddes op i? Hvad betydning har det, hvis man ikke skriver noget tal?
Avatar billede dma Nybegynder
10. november 2004 - 14:44 #1
Det har at gøre med oprydning i C_UTIL/C5UTIL.* filen, dvs. hvor den checket og organiserer denne fil bedst muligt.
Har du en alm hurtig PC har det ikke nogen betydning om du skriver 0 eller 10 (det her jeg i hvert fald ikke observeret)
Avatar billede lasse_32 Nybegynder
10. november 2004 - 14:52 #2
Ved du hvordan den gør det?
Slettes gamle versioner af elementer eller noget i den stil?
Er der ting, som ikke kan udføres mens denne vedligeholdelse kører?
Avatar billede dma Nybegynder
10. november 2004 - 15:20 #3
Nej, jeg tror kun kerneprogrammørerne hos MBS ved hvad det medfører og det er i grund også flintrende ligegyldigt.

Jeg vil ikke anbefale at nogen er inde mens man multiimporterer (ved ikke om det kan lade sig gøre, da jeg aldrig har fundet det relevant at afprøve), men lad være - DET kan ikke skade!
Avatar billede lasse_32 Nybegynder
10. november 2004 - 15:35 #4
Jeg har set i en test, at der er forskellige ting, man ikke kan når filen vedligeholdes. F.eks. noget med Fix og de andre ting der findes i databasevedligeholdelse!? Men du har ret, det er da et ret ligegyldigt spgsm. de stiller der.
Avatar billede lasse_32 Nybegynder
12. november 2004 - 10:58 #5
Nå, der er åbenbart ikke noget svar på det.
Tak for forsøget :-).