Avatar billede bjur Nybegynder
09. november 2004 - 21:20 Der er 9 kommentarer

Sony Ericsson T610 gratis unlock?

Hej, jeg ville høre, om der er en venlig sjæl, som kan hjælpe med et link til en hjemmeside, som kan unlocke denne telefon gratis, eller endnu bedre en der sidder med et program, som kan gøre arbejdet og gider at sende mig koden, så er der 100 point som tak for hjælpen!?
Avatar billede merenuser Nybegynder
09. november 2004 - 21:30 #1
Eller bedre endnu!! En der vil betale min telefonregning. :-)

Undskyld, men den lå altså lige på tungen!!
Avatar billede merenuser Nybegynder
09. november 2004 - 21:50 #2
Ingen hjælp endnu! Så må jeg hellere give dig et link.

http://gratis-unlock.webbyen.dk/

Håber det kan bruges. :-)
Avatar billede bjur Nybegynder
09. november 2004 - 22:13 #3
Kan det desværre ikke, da man bliver videresendt til en anden side, hvor de taget penge for Sony Ericsson.
Avatar billede merenuser Nybegynder
09. november 2004 - 22:27 #4
Det forstår jeg ikke. Er det på mit link du bliver videresendt??? For det virker da fint hos mig!
Avatar billede bjur Nybegynder
09. november 2004 - 22:38 #5
Nej, det er når jeg vælger Sony Ericsson i feltet og vælger operatøren og trykker send, så kommer jeg ind på en side, hvor jeg skal trykke på et link, hvorefter man kommer ind på en anden side, hvor de tager penge.
Avatar billede merenuser Nybegynder
09. november 2004 - 22:45 #6
Har du prøvet den mulighed der er lige nedenunder. Der står ganske vist kun Sony. Men der kan du sende en email adresse, til ham der har siden. Måske han har en forklaring/løsning på problemet.
Avatar billede stoffer82 Nybegynder
10. november 2004 - 10:59 #7
Jeg tror ikke du kan få unlocket en sony ericson telefon gratis. Såvidt jeg ved skal der et kabel til for at unlocke dem.
Avatar billede cerb Nybegynder
11. november 2004 - 12:02 #8
et datakabel og en søgemaskine
Avatar billede omahazeeya Nybegynder
22. juni 2013 - 08:38 #9
Hej. Du kan låse en Sony Ericsson T610 sikrere og nemmere at bruge unlock kode. Du kan besøge http://www.mobile-unlocker.com/sony-ericsson-t610/rs16wp9/ at få den nøjagtige unlock kode til din Sony Ericsson T610 til en overkommelig pris med nem oplåsning vejledning. Held og lykke mate.