Avatar billede mini-milo Nybegynder
08. november 2004 - 16:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

udskæring af skinke fremgangsmåde

Hej, eksperter.

Er der nogle af jer der kan finde fremgangsmåden til udskæring af en skinke?

PÅ Forhånd tak.

Hilsen Milo.
Avatar billede a1a1 Novice
08. november 2004 - 16:47 #1
jeg tror nok det vil være nemmest at spørge en slagter (in person), f.eks. i supermarkedet.

Det kommer jo også an på om det er "ved slagtning" eller "ved servering"
Avatar billede mini-milo Nybegynder
08. november 2004 - 16:51 #2
Det er ved slagtningen, men det er en skole opgave jeg skal lave til i morgen så kan ikke nå at tage til en slagter.
Avatar billede a1a1 Novice
08. november 2004 - 16:56 #3
skinken er (vist) den øverste del af låret ;o) men det ved du forhåbentligt, spørg en af dine klassekammerater, jeg tror det er meget svært at vise bare med billeder og ord ;o(
Avatar billede mini-milo Nybegynder
08. november 2004 - 17:02 #4
Ja, det er hele låret(Det kalder man skinken i fag sprog) jeg skal beskrive hvordan man skære ud. Og man kan godt forklare det med tekst, havede en bog hv or det stod i, så mon ikke os det fines et sted på nettet?
Avatar billede a1a1 Novice
08. november 2004 - 17:11 #5
man kan håbe at det findes ;o)

Men jeg synes tit det er svært at finde "tekniske" artikler om noget, med mindre at det er om computere eller andet hightech ;o(
Avatar billede mini-milo Nybegynder
08. november 2004 - 17:33 #6
Ja det kan godt være sværdt.
Avatar billede mini-milo Nybegynder
10. november 2004 - 19:13 #7
lukket
Avatar billede a1a1 Novice
10. november 2004 - 19:38 #8
håber at det lykkedes for dig :o)

jeg talte med en ven der er slagter,, det er svært at beskrive med ord..

;o)