Avatar billede neander Nybegynder
08. november 2004 - 11:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Danmarks bedste tv guide?

Jeg har fundet det svenske og norske site www.dagenstv.com, som er supergodt. Findes der noget tilsvarende på dansk?

Jeg kender guiden på tv2, på dr1 og tv-guiden.dk, men det er ikke nær så godt. På dagenstv.com kan man nemlig få påmindelser på e-mail!

Er her nogen som kender en supergod dansk tv-guide?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2004 - 11:51 #1
jeg bruger :  tvguide.dk men det koster så vidt jeg husker lidt hvis man skal påmindes.
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. november 2004 - 12:07 #2
På Tv2.dk's tv-guide kan du sagtens få påmindelser på e-mail/sms. - Det er helt gratis, du skal bare være logget ind som bruger.
Avatar billede neander Nybegynder
08. november 2004 - 12:33 #3
super! det havde jeg ikke opdaget...
Avatar billede le_bon Nybegynder
08. november 2004 - 12:39 #4
Ahh...ok, tak for points, men jeg opdagede lige at påmindelsen kun foregår over SMS, og ikke over mail. - Det er jo stadig gratis, håber du kan bruge det alligevel...

c",)
Avatar billede Zizazuba Nybegynder
04. januar 2013 - 10:22 #5
Jeg plejer at bruge denne her tv guide