Avatar billede dkhb Mester
08. november 2004 - 08:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Overskrift der skal blinke

I FrontPage 2002, vil jeg gerne have overskriften til at blinke, hvordan er det lige jeg får den til det?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 09:28 #1
<blink> er et tag som får din tekst til at blinke. der er ingen attributter til det, så du kan ikke selv vælge hvor hurtigt det skal blinke. <blink> er ikke et valid HTML-tag, tvært imod! brug hellere i stedet en lille gif animaiton som looper. det kan du lave med "animation shop pro", som kan downloades i en 30 dages trial udgave.
Og Hvorfor mener du forøvrigt at du kan tillade dig at give 0 point?
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. november 2004 - 09:32 #2
For at sige det lige ud: <blink></blink> eller alt andet der "flasher" på hjemmesider er p....irriterende. Man ser ALDRIG noget der blinker på en prof. designet hjemmeside (med mindre de viser reklame bannere, og de er jo ligeså irriterende)...
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 09:35 #3
jpvn -> helt enig. efter min mening skal et design kun "røre på sig" når musen kommer i kontakt med det pågældende element.
Avatar billede dkhb Mester
08. november 2004 - 10:46 #4
Jeg takker mange gange for oplysningerne, og undskylder jeg ikke fik sat point på. Hvordan kan jeg gøre det nu?
Avatar billede Slettet bruger
08. november 2004 - 14:00 #5
jeg mener der er en måde man kan forhøje point antallet på et spm, men jeg ved ikke hvordan.. ellers så accepter dit eget svar og lav et nyt spm som bare hedder "point til ...." og så med en reference hertil..
Avatar billede dkhb Mester
09. november 2004 - 10:38 #6
Det prøver jeg.
Avatar billede dkhb Mester
09. november 2004 - 10:40 #7
igen
Avatar billede roenving Novice
09. november 2004 - 14:54 #8
Man kan, mens et spørgsmål er åbent, finde 'Afsæt flere point' under 'Funktioner' i venstre side ...

-- kig iøvrigt i http://expfaq.1go.dk !-)
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2004 - 15:00 #9
aarrhh det DER jeg havde set det..!