Avatar billede pillpopper Nybegynder
07. november 2004 - 12:45 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

hvordan kan jeg få de ikoner på mine fortrukne

Hej jeg vil høre om der er en der ved hvordan man får de ikoner (eller hvad det nu hedder helt præsist) på min "Fortrukne" websider´´ alså det jeg mener er at hvis jeg feks. besøger www.ofir.dk så har de (ofir) et ikon, og det er nemlig dem jeg gerne vil have den til at vise i mine "Fortrukne"!

Nogen med et godt bud?

m.v.h

pp
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 12:52 #1
De kommer automatisk når du føjer siden til fortrukne.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. november 2004 - 12:52 #2
Det er desværre ikke noget du selv kan vælge. Det er udbyder af hjemmesiden der laver en speciel kode, der indsætter ikoner under 'Foretrukne' og i adresselinien.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 12:54 #3
Det der sker, er at når du føjer til fortrukne, vil der blive indlæst et ikon, hvis der er angivet et til siden. Hvis der er angivet et, vil dette også, efter tilføjelse til fortrukne, blive vist først i adresselinien.

Disse ikoner ligger i <head> på den side du tilføjer - det er derfor ikke alle sider der har det.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
07. november 2004 - 12:54 #4
Hvis du har slettet dine midlertidige Internetfiler, så skal du tilføje de enkelte hjemmesider under foretrukne igen for at få ikonerne tilbage.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 12:57 #5
Som skrevet før - så afhænger det om hejmmesiden har lavet et såkaldt "favicon" til sin side - har de ikke det, kan du ikke få det.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 13:02 #6
<link rel="shortcut icon" href="icon.ico">

Det er typisk det link som ligger under <head> på hjemmesiderne som er ikonet.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 13:03 #7
john_stigers -> syns din karma hos mig er forsvunde.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 13:09 #8
Ja - har vi haft uoverensstemmelser da????

Kan ikke huske det...
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 13:11 #9
Never mind...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 13:12 #10
;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 13:14 #11
Til gengæld har jeg stadig din - på trods af mail korrespondancen hvor vi blev enige om at slette karma - jo jeg kan sagtens huske dig :)

Og så stopper spam herfra - undskyld for spam til opretter og andre.
Avatar billede freekyzone Nybegynder
07. november 2004 - 13:16 #12
Yes - havde glemt at rette: DONE!

DETTE SPM:
Har du fundet ud af det med ikonet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2004 - 13:42 #13
Takker - men det var vist aftalen at fjerne karma?
Avatar billede pillpopper Nybegynder
02. december 2004 - 07:00 #14
Jeg husker at der er en anden måde end at skulde besøge alle de hjemmeider igen for at få ikonet på mine fortrukne, jeg mener at det er et lille freware program for hvis jeg skal have alle mine fortrukne så bliver jeg aldrig færdig:)

Nogen andelse Anyone?

m.v.h

pp

Jeg har da fjernet din john_stigers det er længe siden så det forstår jeg ikke du siger at den stadigvæk skulde stå/være der:)
Hygge!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. december 2004 - 06:49 #15
Jeg ved at der er et form for et program el. en anden måde at gøre det på (det har jeg set for lang tid siden) så der er 110 % en anden løsning på problemet men det er lige det med hvad det prog. hedder.

Er der slet ingen andre der har nogen andelse om hvad det er for et jeg omtaler el. et ligende vil osse være fint:)

m.v.h

pp

Forsat god dag og rigtig god jul!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. december 2004 - 20:24 #16
Jeg spørger igen da jeg ikek har modtaget ydeligere respons på mit spørgsmål.

m.v.h

pp

PS: Jeg ved at der et et program ller en anden måde at få alle de ikoner tilbage på i fortrukne uden at skulde ind på alle de hjemmesider.    Og skulde jeg det så skulde jeg ind på ialt 233 hjemmesider hvilket jeg ikke gider og er total tidspilde især når der er en anden mulighed.

Jeg håber at der er en de rkender den mulighed og hvis ikke lukker jeg det spørgsmål og opretter det på en anden site så skal jeg nok smide svaret tilbage så I kan se jeg har ret, jeg så det program/ den måde man gjode det på for ca. 1 siden hvordan men det er desværre svedt helt ud.

God jul til Jer begge 2;)

jeg har afvist da jeg ved at der er en anden mulighed:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. december 2004 - 20:32 #17
pillpopper> jeg syntes du skal oprette spørgsmålet igen. Så tror jeg du har større held til at finde det du mangler. Jeg har desværre ikke nogen bud.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. december 2004 - 22:50 #18
oaky det prver jeg men mange tak og god jul john;)

m.v.h

pp
Avatar billede pillpopper Nybegynder
09. december 2004 - 22:50 #19
Lukket da jeg opretter et nyt et:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. december 2004 - 08:13 #20
I lige måde du ;)