Avatar billede novalogic Nybegynder
06. november 2004 - 01:05 Der er 3 kommentarer

En der gider lave dette:

http://gfx.tv2.dk/images/Nyhederne/Flash/VALG.swf

Sådan et bare i html og over københavn (Det skal laves i html)

Jeg har brug for det til mit projekt
Der skal være sådan nogle "links" som der er på http://gfx.tv2.dk/images/Nyhederne/Flash/VALG.swf håber i gider oh hjælpe mig med min opgave. tak
Avatar billede olebole Juniormester
06. november 2004 - 02:00 #1
<ole>

Hvad kan du selv løse af det?

/mvh
</bole>
Avatar billede novalogic Nybegynder
07. november 2004 - 12:50 #2
Hvad? Gider du ikke hjælpe mig, det er vigtigt
Avatar billede olebole Juniormester
07. november 2004 - 23:45 #3
Det tror jeg ikke, at der nogen der gider - hvis du ikke selv kan bidrage med noget. Vil man bestille en færdig løsning, må man henvende sig på et webbureau, eller betale en bruger her for at lave det. Eksperten er et fællesskab, der bygger på hjælp til selvhjælp - og den slags hjælp kan du få masser af  ;o)