Avatar billede scivias Nybegynder
05. november 2004 - 20:42 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Genvej på skrivebord til at åbne/lukke CD/DVD bakken/skuffen

Kan nogen hjælpe mig med at oprette en genvej på skrivebordet, så jeg med et museklik kan åbne og lukke skuffen til mit CD-drev? Det ville hjælpe mig ret meget i brugen af det.
S
Avatar billede levich Nybegynder
05. november 2004 - 20:48 #1
Avatar billede levich Nybegynder
05. november 2004 - 20:50 #2
Glem ovenstående link
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
05. november 2004 - 20:57 #3
Avatar billede scivias Nybegynder
05. november 2004 - 21:06 #4
Til levich
Hvorfor glemme linket. Jeg prøvede det faktisk og deres Tray-CD program virker. Er der noget galt med det? Eller en bedre løsning.
S
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
05. november 2004 - 21:11 #5
Avatar billede levich Nybegynder
06. november 2004 - 00:36 #6
Nej der er ikke noget galt, men jeg troede lige at jeg kunne finde en genvej i stedet for et program. Men du er jo åbenbart ligeglad, så værsgo at brug det.
Avatar billede scivias Nybegynder
06. november 2004 - 00:54 #7
Helt ligeglad er jeg ikke, så hvis der er en genvej er jeg stadig interesseret.
(Jeg forstår dit svar sådan at der måske kunne skrives en sti.. hedder det vist, eller at man på computeren kunne finde den fil, som åbner lukker.)
S
Avatar billede levich Nybegynder
06. november 2004 - 00:57 #8
Præcis, det har jeg prøvet at finde, men uden held.
Avatar billede scivias Nybegynder
06. november 2004 - 01:07 #9
Jamen så siger jeg tak for hjælpen - det fungerer også helt fint og kan bestemt bruges - points til dig!
S
Avatar billede levich Nybegynder
06. november 2004 - 10:33 #10
Den glæder jeg mig til :-) Godt at du kan bruge løsningen.
Avatar billede scivias Nybegynder
06. november 2004 - 12:02 #11
Nu skulle den være der
God weekend
S