Avatar billede r9 Nybegynder
05. november 2004 - 10:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logon failure efter ændring af win password

Efter jeg har ændret mit windows password kan jeg ikke længere starte min Service Manager!

Beskeden er: "The service did not start due to a logon failure"
"An error 1069...."

Nogle ideer?
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
08. november 2004 - 10:12 #1
Ja, gå ind i Kontrolpanel > Administration > Computeradministration

Under Tjenester og Programmer klikker du på noden Tjenester (Eng: Services)

Der kan du finde diverse services, og hvis du højreklikker på dem kan du bestemme hvilken konto de skal logge på med
Avatar billede r9 Nybegynder
08. november 2004 - 10:34 #2
Ja, jeg fandt svaret i et andet spørgsmål i weekenden. Ellers tak
Avatar billede r9 Nybegynder
08. november 2004 - 10:35 #3
Men for min skyld må du gerne få pointene. smid et svar.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
08. november 2004 - 10:43 #4
Tja, hvis du synes. Men har jeg ret?
Avatar billede r9 Nybegynder
08. november 2004 - 10:46 #5
Ja.

De 2 service som jeg ændrede i var, SQLSERVERAGENT og MSSQLSERVER
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
08. november 2004 - 10:47 #6
Godt så, og tak for p :o)