Avatar billede connect Nybegynder
04. november 2004 - 16:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oracle/PL/Sql freelancer søges NU

Hej alle,

Vi mangler en erfaren Oracle/PL/Sql programmør/konsulent til et projekt i Århus. Måske er du allerede freelancer - eller måske blot påtænker det. Vi hjælper dig gerne med det praktiske.

Økonmien er god - projektet er hos en meget stor DK virksomhed og dine kollegaer er kompetente. Desuden har projektet referenceværdi.

Har du erfaring på området - kan arbejde i Århus og starte ud med kort varsel - så skynd dig at kontakte undertegnede for mere info.

Venligst
CONNECT

Flemming Hyldahl - fly@connect.dk - tlf. 70201715
Avatar billede connect Nybegynder
11. november 2004 - 14:49 #1
LUKKER !
Avatar billede qualjyn Nybegynder
26. juli 2005 - 09:55 #2
Nej, du lukkede det ikke - det skal accepteres - bare accepter dit eget svar :) Eller giv mig de point, og  så kan du få et svar på et PL/SQL spørgsmål (er fra Århus :)))