Avatar billede connect Nybegynder
04. november 2004 - 12:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Oracle/PL/sql freelancer søges til omgående tiltrædelse

Hejsa,

Vi har fat i en større dansk virksomhed, med placering i Århus. Her skal vi have tilknyttet en konsulent med kort varsel. Projektet har høj referenceværdi og du vil få rig lejlighed til at udfolde dig sammen med et kompetent team af ligesindede.

Har du mulighed for at starte ud med kort varsel - så skynd dig at kontakte Flemming Hyldahl - på fly@connect.dk hvor du sender dit fulde CV så vi kan vurdere dine kompetencer indenfor specielt PL/Sql. Du kan også ringe på tlf. 70201715.

Det er vigtigt at understrege at du SKAL have praktisk erfaring på området.

Håber at høre fra nogle interesserede...

På forhånd tak

CONNECT - Flemming Hyldahl
Avatar billede snowball Novice
05. november 2004 - 15:46 #1
connect: For fremtiden bedes du venligst oprette denne slags indlæg i Job/opgaver kategorien hvor de egentlig hører hjemme - http://www.eksperten.dk/spm/Job-opgaver/ :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede connect Nybegynder
11. november 2004 - 14:50 #2
okay..will do
Avatar billede connect Nybegynder
11. november 2004 - 14:50 #3
LUKKER
Avatar billede snowball Novice
11. november 2004 - 15:53 #4
Husk at acceptere dit eget svar så spørgsmålet bliver lukket :)
Avatar billede qualjyn Nybegynder
12. juli 2005 - 10:02 #5
haha, eller giv en af os point istedet :)
Avatar billede connect Nybegynder
15. juli 2005 - 13:59 #6
LUKKER