Avatar billede andreas_og_far Praktikant
03. november 2004 - 21:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ramme til Word doc - for min kone

Hej Hej

En lidt speciel opgave....

Min kone er børnehaveklasselærer og i den forbindelse har hun spurgt, om jeg ikke kunne finde en ramme på nettet...

Det hun skal lave, er:

En standard Word skabelon i A4 størrelse.
På det blanke papir skal der så være en ramme rundt om, helt ude i kanten.
Normalt, er dette f.eks. en sort streg, men hun ønsker, at den skal opbygges med tal og bogstaver....

Jeg har kigger i diverse Office clipart samlinger uden held - Er der nogen der kan hjælpe ??
Enten lave én - eller referere til én ???

Mange tak

Lidt mere forklaring:
F.eks:
Øverste række kunne være symboler (firkanter, trekanter med mere...)
Række til højre kunne være tal....
Rækken til venstre kunne være bogstaver...
Bundlinien kunne være nogle andre symboler

OK ? - Håber jeg har forklaret mig godt, eller sig til.
Problemet er - at det haster !! Det skal helst være færdigt Torsdag aften.
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
03. november 2004 - 23:09 #1
Øv, ingen der kan hjælpe ???
Jeg prøver lige at stille spørgsmålet i et andet fora...
Avatar billede andreas_og_far Praktikant
03. november 2004 - 23:11 #2
Har du en idé - så er spørgsmålet blot flyttet herover.......

Stadig 200 point

http://www.eksperten.dk/spm/557738