Avatar billede _stephan_ Nybegynder
02. november 2004 - 22:34 Der er 2 løsninger

jsapi - getBits fra webcam?

Jeg har brugt Flash MX webcam-komponentet, og kan herfra registrere om der er bevægelse eller ej. Men jeg har brug for at tjekke om der er bevægelse på fx 100 forskellige punkter på billedet?
Kan man her bruge getBits(); - og så specificere henholdsvis xPixel og yPixel?

-målet er at man via webcam-registrering kan skubbe til forskellige movieclips i flash-filmen. Det skal kun køre på min lokale maskine, og ikke over nettet.

Måske et lidt for stort spørgsmål, men lidt hjælp på vejen gir selvfølgelig også point :)
Avatar billede _stephan_ Nybegynder
04. november 2004 - 19:21 #1
ok, jeg vil prøve at løse problemet på anden vis
Avatar billede _stephan_ Nybegynder
04. november 2004 - 19:22 #2
lukket